Motocykl poleca:

Brzydkie słowo na k…

Poleć ten artykuł:

Od dawna jedno słowo nie wzbudzało tyle emocji na targach motocyklowych. Tegoroczna EICMA upływa pod hasłem „k” jak kryzys.
Zobacz całą galerię


Forza Italia!

Ducati nie czekało. Zaatakowało chyba najbardziej oczekiwaną nowością – światło dzienne ujrzała nowa Multistrada 1200. Podobnie jak poprzedniczka  jest kontrowersyjna, ale jest na czym oko zawiesić. Pokazano także Hypermotarda 796 (o tym jak jeździ możecie przeczytać w numerze 12/2009 Motocykla). Stoisko Ducati było chyba najbardziej wypasione i klimatyczne. Pewnie dlatego  przez cały czas gromadziły się tam tłumy. Podobne emocje wzbudzał stand Aprilli i to pomimo, że jedyną nowością była cywilna wersja RSV4. Moto Guzzi pod skrzydłami Piaggio ma się coraz lepiej. Włosi zainspirowani ideami schodzącego ze sceny Erika Buella pokazali koncepcyjny model V 12 X. Skutery we Włoszech nadal cieszą się niemałą popularnością dlatego również Vespa i Piaggio nie narzekali na brak zainteresowania. Nowe MP3 i prototypowa hybryda USB robią robotę. MV Agusta F4 brylowała w towarzystwie pięknych modelek. Nie zabrakło również stoisk mniejszych producentów - Moto Morini, Bety, Benelli, czy Bimoty.
Husqvarnie na zdrowie wyszło przejęcie przez BMW – pokazali nowe enduro TE 630 oraz supermoto SMS 630. Nie zabrakło niespodzianki dla najmłodszych - mini SM z silnikiem 50 cm3.

 

Ready to fight

Beemka pokazała konkurencji, że nie ma żartów. Tłumy zbierały się wokół zliftingowanego GS-a 1200 R oraz S 1000 RR (w numerze 1/2010 Motocykla przeczytacie raport z jazdy tym sprzętem). Niemniejsze emocje wzbudzał prototypowy Concept 6. Sześciocylindrowy silnik w połączeniu z odjechanym designem może sporo namieszać. Póki co do produkcji seryjnej jeszcze daleko.



Na stoisku KTM-a królowali sportowcy. Stefan Everts zaprezentował nową crossówkę SX-F 350 Factory Racing. Pokazano także Duka w nowej wersji 690 R. Oprócz tego w sezonie 2010 można będzie zanabyć RC8 w limitowanych wersjach Akrapović oraz Red Bull Race Replica. Oprócz tego pomarańczowi poszli w dość nieoczekiwanym kierunku i pokazali dwa prototypy drogowe 125 na pełnym wypasie – Stunt dla fanów wygłupów oraz Cup R do ścigania się po torze.

Tagi: EICMA | Mediolan | motocykle | nowości 2010 | nowość 2010 | laski | modelki | Ducati | Multistrada | Kawasaki | Z 1000 | BMW | galeria | Suzuki | Bandit | Harley-Davidson | H-D | Buell

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij