Motocykl poleca:

Test blokady Luma Solido Advance

Poleć ten artykuł:

Blokada motocyklowa Luma Solido Advance to dobrze wyglądający i cieszący oko produkt. Niestety przed zakupem musisz upewnić się czy będzie pasował do twojego motocykla. 

Producent obiecuje: Blokada ma 10-dyskowy zamek z czterema stalowymi kulkami. Trzpień o średnicy 14 mm został wykonany ze wzmocnionej stali hartowanej. Zamek jest odporny na rozwiercanie i otwarcie w inny sposób niż dwustronnym kluczykiem. Całość pochromowano. Dodatkowo w zestawie uchwyt do przewożenia na motocyklu. Masa 620 gramów.

  

Sprawdziliśmy: Na początku mieliśmy plan, że disclock będzie chronił przed niepowołanymi naszego długodystansowego DL-a 650. Niestety, średnica stalowego krążka okazała się za mała, a otwory w tarczy za duże, więc nic z tego nie wyszło. To zwróciło uwagę na jeden problem – zanim kupisz blokadę, sprawdź, czy będzie pasować do twojego bike’a (żeby daleko nie szukać, na Hyosungu ST7 nie da się jej w ogóle przypiąć). I właśnie zbyt mała, naszym zdaniem, uniwersalność obniżyła ocenę z „super” do „dobrej”. Trzeba natomiast pochwalić wykonanie – chrom wygląda naprawdę dobrze. Ciekawym patentem jest uchwyt służący do zamocowania blokady na motocyklu. Zamiast żyłki w oczojebnym kolorze, Luma zastosowała swój patent. Gumka nakładana na kluczyk ma uniemożliwić wsadzenie go do stacyjki. Jej zgubieniu zapobiega smyczka.    

plus Co by nie mówić, wygląda OK. Wyznawcy chopperowych klimatów będą wniebowzięci.    

minus Zanim kupisz, przymierz – średnica grzybka jest mała i blokada może nie pasować.  

Cena: 219 zł
 

 

Tagi: blokada disc-lock | testy akcesoriów

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij