Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Forum - Wasze dyskusje: Motocykle

Motocykle dla początkujacych
    przez torn9,
    2009-10-14 09:26:58

Kwestia czego oczekujesz od swojego moto. Osobiscie uwazam ze porownanie tych motorow nie jest zbyt szczesliwe. Zgodze sie z Toba ze pozycja na DL jest wygodniejsza i zawieszenie jest bardziej przystosowane do polskich "drog" ale jezeli chodzi o dynamike i frajde na kretych drogach to bandit wykazuje lepsze walory jezde i mimo wszystko uwazam ze jest bardziej uniwersalnym motorem niz DL. Osobiscie nie jezdzilem DL 650 ani banditem 650 ale przez ponad rok bylem szczesliwym posiadaczem BANDZIORA 600 i ten motor po...więcej

przez ~borsuk,
    2009-10-19 16:52:55

Witam,
    Jestem bardzo początkującym motocyklistą i wybrałem Suzuki GSF650 naked.
    Jest dość mocny jak na początek, jednak to daje świadomość, że nie odkręca się manetki od razu do oporu, a przyśpieszenie szybko uświadamia człowieka, że przesiadka z YBR250 z nauki jazdy to spore wyzwanie. Naked dodatkowo nie chroni przed pędem powietrza co również jak dla mnie było plusem przy wyborze, żeby chłodzić mój zapał do rozpędzania (szczególnie teraz jak jest chłodno). Silnik jest dynamiczny, a motocykl prowadzi ...więcej

przez ~JoeBlack,
    2009-10-25 04:09:56

ktoś pisał że pierwszym motocyklem może być każdy sprzęt... nie wiem czy się dogadaliście bo wszystkiego mi się nie chce czytać... jestem zdania że mocne moto średnio się nadaje na początek. nie dlatego że ma większą predkosc maksymalna... ale może zaskoczyć początkującego... mimo jego ostrożnego podejścia...
    Pierwsza jazda
    oczywiście można uczyć się jeździć na R1... tak samo jak na pierwszy samochód można sobie kupić Porshe 911...
    tylko po co? albo spowoduje się wypadek albo nawet jeśli się uda jeździć bezwypadkowo to nie wykorzystuje się nawet 40% możliwości pojazdu.

przez dublik,
    2009-10-25 15:51:47