Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Forum - Wasze dyskusje: Motocykle

Pierwszy motocykl, i 150 pytań.
    przez mati698,
    2012-10-07 11:50:50

witam ponownie.. nie chcialem tworzyć nowych tematow, gdyz jak juz stworzylem pierwszy a temat sie nie zmienia to postanowilem odświezyć moj temat :)
    juz jestem bliski hmm kupna ale sadze ze podczas zblizajacej sie zimy nie bede sie w to bawil, od razu wczesna wiosna postanawiam cos kupic.. krąze po allegro, otomoto w okolicy ogladam cos ciekawego..
    zaczalem sie zastanawiac nad jednym..
    dorabiam jako mechanik samochowy od paru lat, jestem samoukiem.. i z doswiadczenia wiem ze kazde auto sie psuje...więcej

przez aror6,
    2012-10-14 11:09:56

Ważniejsze od marki jest pochodzenie tzn. kto użytkował sprzęt.Nie podejmę się oceny jaka marka najlepsza bo wszystkie firmy mają w swojej ofercie bardziej,bądź mniej udane modele.W klasie "500"( Gs,Gpz,Cb) wszystkie cieszą się raczej dobrą opinią ale kawasaki ma najlepsze osiągi(moc,hamulce).W klasie "600" Honda CBR ma dobrą opinie bo jest bardzo wygodna jak na motocykl sportowy(starsze modele),Zx i Gsxr to bardziej rasowe sprzęty.Nawiasem mówiąc stawiasz w jednym szeregu motocykle klasy 500 i 600 a różnica jes...więcej

przez mati698,
    2012-10-15 13:18:25

jasne bo zawsze znajdzie sie ktos kto doprowadzi na złom Kawe a ktos inny upiekszy jakies mniej znane cacko..
    sa ludzie ktorzy klna na swoje sprzety, ktorzy albo zle trafili albo zle eksploatuja pojazd.. tego wlasnie chce uniknac.. szczerze wole na poczatek 500, by moc sie z nia zaprzyjaźnić i obeznac..
    bardziej mialem na mysli jakbysmy zestawili nowe 3 motory 500cc te ktore wymienilem z kazdej marki po 1.. i zdecydowac ktora lepsza.. zrobic po prostu taki test..
    hondy wgl nie biore pod uwage, ja...więcej

przez aror6,
    2012-10-15 21:47:37