Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Forum - Wasze dyskusje: Powitalnia

POMOZCIE WYBRAC MASZYNE
  • avatar zgłoś
    przez gregorj,
    2011-07-16 19:26:59

    MOJ TYP TO HONDA 1000F

  • avatar zgłoś
    przez ~jeszua,
    2011-07-17 09:32:40

    a mój xc125. idealna do miasta
    a teraz z łaski swojej napisz po co Ci ten motocykl, gdzie i ile zamierzasz jeździć, jaką masz praktykę, itd
    jsz

  • avatar zgłoś
    przez gregorj,
    2011-07-17 20:18:11

    Hej,
    Hmm motocykl to mi do jazdy potrzebny ;) a tak na powaznie to chce od czasu do czasu ze znajomymi pojezdzic, nie zamierzam szalec bo mam rodzinke, jezdze czesto na narty do Wloch a dokladnie do Karezza ( oczywiscie nie na motorze bo zima) ale krete gorskie drogi i te krajobrazy... zamierzam sie tam wlasnie wybrac latem z gropa znajomych a reszta to taka jazda na co dzien, na trening, lody itp. Gdy chodzi o doswiadczenie to troche go mam ale na mniejszych maszynach i na dodatek bylo to juz dobre dziesiec lat temu, teraz jakby zaczynam od nowa!
    Dzieki i pozdro

  • avatar zgłoś
    przez tuono1000rr,
    2011-07-18 22:55:04

    Fazer 600s2 z abs lub kawasaki er6f z abs super motorki fazer jak go nie wkręcisz wysoko to nie szaleje bezpieczny i młody rocznik w dobrych pieniądzach. Kawasaki 650 ale bardzo oszczędny 2 cylindrowy i fajnie się zbiera. Oba sprzęty poręczne i dobre nie tylko na początek. Rocznikowo z 2008 r kawe masz już za ok 12tys. Wersja z abs oczywiście tylko inaczej się hamulcuje a jak poszukasz to znajdziesz co i jak. Nowe sprzęty już zaczynają mieć w większości zamontowny ten układ i droga hamowania naprawdę się skraca ...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~jeszua,
    2011-07-20 06:50:24


    GregorJ napisał(-a):
    "Gdy chodzi o doswiadczenie to troche go mam ale na mniejszych maszynach i na dodatek bylo to juz dobre dziesiec lat temu, teraz jakby zaczynam od nowa!"
    to zacznij od czegoś, co nie waży ćwierci tony, nie ma z górką 100KM, itp. przez 10 lat zmieniły się nieco same motocykle, a i Twoje umiejętności raczej nie błyszczą
    cbf600, gsf600 - niewysilone 600-tki, z rezerwą wystarczą do Twoich potrzeb. przy tym niekoniecznie narażą Cię na nadmierne ryzyko, z pewnością wybaczą wiele więcej błędów niż cbr1000f
    jsz

  • avatar zgłoś
    przez kastor,
    2011-07-21 22:01:49

    To naprawdę zależy od wielu elementów. Ile masz wzrostu? Będziesz jeździł sam czy z plecaczkiem? Co chcesz z tym sprzętem robić - okrążenia w okół komina, przygotowanie do mocniejszej maszyny, czy turystyka? Z pewnością szukaj coś koło 600ccm i około 60 - 70KM mocy około 200kg wagi i z całą pewnością z ABS... reszta zależy od odpowiedzi na powyższe pytania.
    Kastor

  • avatar zgłoś
    przez ~jeszua,
    2011-07-22 06:21:56


    Kastor napisał(-a):
    "To naprawdę zależy od wielu elementów. Ile masz wzrostu?"
    chyba gdyby miał 1,45m w kapeluszu to wzrost miałby znaczenie...
    jsz

  • avatar zgłoś
    przez kastor,
    2011-07-23 08:29:46

    Albo blisko 2m... sorki ale ER5 czy 6 to są po prostu stosunkowo małe. Chyba że ktoś lubi jeździć w kucki ;) .

  • avatar zgłoś
    przez ~jeszua,
    2011-07-24 08:48:51

    można się sprzeczać, nie zamierzam. fakt, że ktoś jest wysoki nie podnosi z miejsca jego umiejętności - motocykle "duże" mają zazwyczaj i większe (mocniejsze) siniki, a te niespecjalnie nadają się do nauki jazdy czy powrotów po latach. właśnie niedawno ktoś na fm tłumaczył, że przypadek rządzi życiem motocyklistów, podając przykład znajomego, który po 20 latach przerwy wrócił na motocykl, kupił dużego zygzaka i się strzaskał; że niby rozsądek nie pomógł. ano, nie pomógł: brakło umiejętności
    dla wielkich i d...więcej

  • avatar zgłoś
    przez kastor,
    2011-07-24 10:25:18

    jeszua, tu pełna zgoda. Nie ma w tym aspekcie miedzy nami różnicy. Dla wysokich miałem właśnie na myśli coś z turystyków; DL650, Transalp, Kavaski Versys albo KLE500, CBF600 też z biedą się spisze.
    Można znaleźć w dobrej cenie duży motocykl, z silnikiem 500/650ccm i 50-65KM który nie będzie wodził na pokuszenie drzeć gumę i lecieć po 180km/h na drodze krajowej, ale który ma przyzwoite przyspieszenie na starcie z racji bardziej płaskiej charakterystyki momentu obrotowego. Do tego bardzo przyjemnie się prow...więcej

  • ODPOWIEDZ +
STRONA 1 z 2
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij