Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem z odpaleniem

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 edi750

edi750

Newbie

• Forumowicze
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 28 luty 2010 - 11:17

witam mam problem z odpaleniem sciagłem bak do malowania i nie zaznaczyłem sobie wezyków i nie wiem ktury gdzie idzie probowałem na rozne sposoby ale nic to nie dało jesli pomyliłem to mogł sie zalac i przez to nie odpala prosze o jak najszybsza odpowiedz dzieki
  • 0

#2 stoodent1

stoodent1

Advanced Member

• Forumowicze
  • PipPipPip
  • 65 postów

Napisano 28 luty 2010 - 18:10

Kolega jaki ma motocykl?
Różnie są rozwiązane układy paliwowe jak się nie mylę w GPZ500 są węży które normalnie podają paliwo i te które podciśnieniowo wywierają nacisk na membrane tuż przy kraniku paliwa.
Ile masz przewodów? 2 czy 4?
zadając pytanie staraj się jak najwięcej opisywać.
  • 0
Jestem studentem technologi żywienia na UP Lublin. Uwielbiam motocykle i wszystko c z nimi związane. Nie ma nic lepszego jak daleka wyprawa motocyklem w towarzystwie kumpli. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, nowe miejsca. motto: żyj pełnią życia!

#3 edi750

edi750

Newbie

• Forumowicze
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 01 marzec 2010 - 20:18

witam suzuki gsxr 750 (gr7db)rok 1995 myśle że podaje poprzez podciśnienie dlatego,iż są 3 wężyki dwoma leci paliwo a przy trzecim wogóle nie leci i jest podłączony między gaznikiem a garem przy 2 gazniku
  • 0

#4 stoodent1

stoodent1

Advanced Member

• Forumowicze
  • PipPipPip
  • 65 postów

Napisano 03 marzec 2010 - 14:16

Czyli wychodzi na to że 2 idą na gaźniki i jeden między.
A podczas próby rozruchu widać że ciągnie wache? Wykręcałeś świece i sprawdzałeś czy są wilgotne? Czy suche?
  • 0
Jestem studentem technologi żywienia na UP Lublin. Uwielbiam motocykle i wszystko c z nimi związane. Nie ma nic lepszego jak daleka wyprawa motocyklem w towarzystwie kumpli. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, nowe miejsca. motto: żyj pełnią życia!

#5 torn9

torn9