Skocz do zawartości


Zdjęcie

NC700S VS CB 600F Hornet - Początkujący Rider


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flexik89

Flexik89

    Newbie

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 01 kwiecień 2012 - 20:44

Cześć,

Ogólnie na początek chciałbym Wszystkich przywitać :)
Planuję zakup mojego pierwszego motocykla z powodu zakończenia 12 letniej kariery kolarza zawodowego (niestety rozwaliłem kręgosłup) i zastanawiam się co wybrać. Doświadczenie z takimi maszynami mam malutkie.

Interesują mnie naked'y dlatego ,że w większości będę poruszał się po Warszawie i mają wygodną pozycję za kierownicą (dla osoby o moim wzroście 198cm). Głównym typem jest NC700S (moc 48KM) oczywiście z systemem C-ABS i być może z tym ich dwu sprzęgłowym sprzęgłem (duża przewaga to mały schowek w miejscu zbiornika paliwa). Jednakże bardzo podoba mi się i szaleje za Hornet'em (moc 102km - wydaje mi się ,że sporo za dużo jak dla mnie).

Nie mam sportowych aspiracji i chciałbym czerpać radość z poruszania się na wolnym powietrzu tak jak to miało miejsce na rowerze. Zawsze staram się poruszać odpowiedzialnie ,ponieważ asfalt i blacha puszki nauczyły mnie pokory.

I stąd pytanie czy wybrać NC700S czy Hornet'a?
Budżet jakim dysponuję to ok 35 tyś. + ok 8tyś na strój ale ten już mam wybrany.

Proszę o jakąś poradę doświadczonego motocyklisty :) Litry itp. mnie nie interesująSmile

Zapomniałem dodać ,że interesują mnie fabrycznie nowe maszynki.

Pozdr,
Radek
  • 0

#2 Goral

Goral

    Advanced Member

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 94 postów

Napisano 02 kwiecień 2012 - 22:54

hm oba motocykle to dobry wybór hornetka jest bardziej "usportowiona" lecz przy twoim wzroście to mikro moto :) NC700s no nie spotkałem sie ztym moto nie wiem jak wyglądają jego wymiary na żywo ale będzie ci ciężko z twoim wzrostem dobrać nakeda

Polece jeszcze z hondy CBF 600S motocykl bardzo udany bez awaryjny i abs jest ok
-o motocyklu możesz poczytać na stronie motocykl-online jak i zapraszam na forumcbf.pl jest tam wiele rad zarówno kupna motocykla jak i porady techniczne i opinii samych posiadaczy

Suzuki bandit także dobry i bezawaryjny motocykl, a i spokojny nie szaleńczy o słusznych wymiarach


  • 0
Grosz do grosza i marzenie się spełni >>>>>>>> HONDA CBF/CB 600 hornet Bandit lub inny nakedzik !!!!!!!!!!! Jedyne co człowieka może trzymać przed kupnem motocykla to mama i fundusze >

#3 Goral

Goral

    Advanced Member

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 94 postów

Napisano 02 kwiecień 2012 - 22:55

http://www.motocykl-...F600S_2004-2007 moja opinia na temat CBF 600 :)
  • 0
Grosz do grosza i marzenie się spełni >>>>>>>> HONDA CBF/CB 600 hornet Bandit lub inny nakedzik !!!!!!!!!!! Jedyne co człowieka może trzymać przed kupnem motocykla to mama i fundusze >

#4 Zodiac86

Zodiac86

    Newbie

  • Forumowicze
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 07 kwiecień 2012 - 16:04

Obczaj Suzuki DL 650 i temu podobne jak np. Kawasaki Versys czy Honda Transalp. Są to co prawda turystyczne "enduro" ale tylko z nazwy. To świetne motocykle uniwersalne o wygodnej pozycji za sterami. Są stworzone do długich tras ale w mieście super się nimi jeździ.
Sam mam DL 650 i jest to mój pierwszy większy motocykl. Jest bardzo wygodny, bezawaryjny, pali niewiele i to popularny model więc dostęp do części i akcesoriów jet OK. Chociaż wygląd nie każdemu odpowiada ale to raczej jeden z tych moto, które przekonują do siebie dopiero po przejażdżce.
Co do Hondy NC to nowy model. Ma swoje zalety - pali tyle co nic i pewnie jest łatwy w okiełznaniu oraz wygodny. Honda Hornet to zupełnie inny motocykl. Nieporównywalnie większa moc i jest to raczej słaby wybór jak na pierwsze moto (takie moje zdanie). Zwłaszcza biorąc pod uwagę twoje wymagania i nastawienie.

Jeśli jednak bardzo podobają Ci się bardziej "klasyczne" naked'y to może coś pokroju Yamahy XJ 6 ?

  • 0

#5 Klombik

Klombik

    Newbie

  • Forumowicze
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 03 maj 2012 - 15:38

A może zwrócisz uwagę na BMW G650 GS? Bardzo oszczędny singiel, 48KM - ogarnialna i przyjazna moc, a przy tym niemały moment obrotowy 60Nm, który zapewni Ci dynamikę jazdy. Motocykl prosty w konstrukcji i formie, ale nie jest mały, przy Twoim wzroście nie powinieneś wyglądać na nim jak goryl na konewce, ma wysokie, komfortowe zawieszenie i bardzo wygodną pozycję za kierownicą, zarówno to i zawieszenie oszczędzi Twój kręgosłup. Motocyklem tym śmiało będziesz mógł poginać przez miasto, wybierając nierównośći w bardzo kulturalny sposób, a jak czasem wpadnie Ci do głowy zjazd z asfaltowej drogi i przejażdżka po lesie, to ten motocykl da Ci taką możliwość, jest też jego bardziej offroadowa wersja SERTAO. No i wizualnie jest ładny. Owiewek u niego wiele nie uświadczysz, więc coś ze stylistyki nakeda ma ;-) ale symboliczna szyba jest. No i to BMW, a oni wiedzą jak dopieścić klienta.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych