Skocz do zawartości

Zdjęcie

Który wybrać ??

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 krystian333

krystian333

Newbie

• Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 28 sierpień 2012 - 0:21

Witam, od jakiegoś czasu mażę o porządnej maszynie typu cross/enduro, czytałem testy na tym portalu i widać że góruje tutaj nad konkurencją Honda cr lub crf. Nie jestem nowicjuszem i nie każcie mi zaczynać od 125 bo już miałem jeździłem opanowałem. Potrzebuję teraz mocnego sprzętu i zastanawiam się nad 250 2t lub 450 4t, jak wiadomo takie maszyny mają ok 50/60 km, tylko teraz czego wymagam od tego sprzętu ?? Nie ma być najmniejszych problemów z tzw pójściem na koło (wiem że 125 idą na koło ale to nie to samo że dajesz gazu a motor staje dęba), co ważne eksploatacja ma być nie strasznie droga co chyba przeciąga szale na 2t z czego trzeba je niestety częściej robić ale te naprawy są tańsze (proszę o wypowiedzi osób które miały z tym do czynienia) oczywiście dostęp do części musi być żeby nie było później problemów, motocykl ma być żywy/zrywny, musi posiadać lampę przednią lub przynajmniej możliwość dopasowania czegoś i podłączenia. Chcę aby to było coś markowego i profesjonalnego, czyli jak pisałem zastanawiałem się nad Hondą ale również reszta robi dobre maszyny np KTM Kawasaki Suzuki Husqvarna Yamaha i chodzi mi również o to aby był mało awaryjny i nie zawiódł mnie gdzieś. Proszę o podpowiedź jaki to ma być model i jakiej marki. Będę jeździł ogólnie po lasach, błotach, łąkach i górach, na tory raczej się nie wybieram. No i oczywiście cena, chciałbym aby model był po 2000 r i jego cena wynosiła 5 tyś max 7-8 tyś zł myślę że idzie w tej cenie coś dostać dobrego (jeśli nie to proszę podać jakiś sprzęcik i cene jaką będę musiał dać jeśli będzie się wybijał od reszty). Z góry dziękuję za pomoc, jeśli jeszcze czegoś nie napisałem proszę pytać.

PS. ktoś mi powie jakie motorki tutaj latają ?? : http://www.motocykl-...renie-w-toruniu
  • 0