Skocz do zawartości


Zdjęcie

Honda CB 750 Nighthawk 1992


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 JoeBlack

JoeBlack

    Newbie

  • Forumowicze
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 21 lipiec 2009 - 18:43

Jest to mój pierwszy motocykl. I na pierwsze moto nadaje się bardzo dobrze, no może poza swoją wagą.
Moc oddaje bardzo łagodnie, podobno od 3000obr./min jest do dyspozycji 90% momentu obrotowego. Spalanie wychodzi ok. 5,5l/100km. Prędkość max. ok. 210km/h. Hydrauliczna regulacja zaworów, niezawodny silnik to chyba największe jego plusy :) Kanapa i pozycja jest bardzo wygodna, w dalsze trasy na pewno trzeba zaopatrzyć się w szybkę .
Minusem jest pojedyńcza tarcza z przodu. Ale po założeniu przewodu w stalowym oplocie, dobrych klocków i opon nie ma na co narzekać :) Wygląd budzi mieszane uczucia, koledzy na chopperach mówią że to plastik, ci na superbikach mówią że to chopper. Niektórzy twierdzą że to takie SevenFifty dla ubogich, a według mnie Nighthawk w żadnej kwestii nie próbuje naśladować Sevenki. Fakt ma uboższe wyposażenie, wspomnianą wyżej pojedyńczą tarczę, bęben z tyłu - który uważam w zupełności za wystarczający, bo koło i tak się blokuje a używa się go od święta podczas awaryjnego hamowania. Od sevenki różni się też mniejszą chłodnicą oleju, większym 18 calowym przednim kołem - co na polskich drogach jest atutem. większą zębatką z tyłu - podobno owocyje to o 1,5 litra mniejszym spalaniem niż w Sevence. i większym rozstaw osi tak że motocykl zachowuje się stabilniej. Motocykl bardzo dobry tak na miasto jak i w trasy. Serce właściciela podbija nie wyglądem ale tysiącami kilometrów przejechanymi bezawaryjnie i dzielnością w czasie jazdy. Czy to korki, czy daleki wyjazd czy nawet powodzie po ostatnich ulewach gdzie wokół stały pozatapiane samochody a woda sięgała pieszym do kolan Nighthawk nie zawiódł i mam nadzieję że jeszcze długo nie zawiedzie. Choć przyznam że przydałoby się żeby to była 900-ka :) obecnie szukam następnego moto, i jest duży problem. Bo nie wiem który sprzęt może sprawować się lepiej i nie będzie ustępował wyglądem. Z olejaków pozostał na rynku XJR ale spalanie podobno ma okrutne. Bandit 1200 nie podoba się, A CB 1100 F Honda nie chce wprowadzić do produkcji :( Jest niby CB 900 Hornet ale otwarta rama i silnik chłodzony cieczą? to nie to...
  • 0
Do niedawna kierowca wojskowej ciężarówki. Lubię klimaty Cafe Racer. I komiks Joe Bar Team :] Marzący o własnej Hondzie CB 750 Four zrobionej na "Cafe" Zauroczony Hondą CB 1100 F którą Honda nie chce wprowadzić do produkcji seryjnej. Rozpaczliwie próbujący sprzedać Junaka Draga od kilku lat :D Na co dzień Honda CB 750 NightHawk :] Przeciwnik jeżdżenia po pijaku, Normy Euro3 i kasków integralnych które uważam za dzieło szatana :P

#2 dublik

dublik

    Advanced Member

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 136 postów

Napisano 21 lipiec 2009 - 19:35

Może mi ktoś powiedzieć co to jest i jak działa " hydrauliczna regulacja zaworów" nigdy o tym nie słyszałem :o
  • 0

#3 JoeBlack

JoeBlack

    Newbie

  • Forumowicze
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 21 lipiec 2009 - 19:54

Mechanikiem nie jestem. Dla mnie to znaczy że nie muszę jeździć do serwisu na regulowanie ich co kilka tysięcy km.

Hydrauliczna regulacja zaworów
  • 0
Do niedawna kierowca wojskowej ciężarówki. Lubię klimaty Cafe Racer. I komiks Joe Bar Team :] Marzący o własnej Hondzie CB 750 Four zrobionej na "Cafe" Zauroczony Hondą CB 1100 F którą Honda nie chce wprowadzić do produkcji seryjnej. Rozpaczliwie próbujący sprzedać Junaka Draga od kilku lat :D Na co dzień Honda CB 750 NightHawk :] Przeciwnik jeżdżenia po pijaku, Normy Euro3 i kasków integralnych które uważam za dzieło szatana :P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych