Skocz do zawartości


Zdjęcie

SV 650S 2003-...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Goral

Goral

    Advanced Member

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 94 postów

Napisano 08 marzec 2012 - 23:13

no to zaczne posiadam SV 650 S 2003 od 8000 km.

Zalety:
-V-twin
-dzwięk
-wygląd
-frajda z jazdy
-lekki
-bezawaryjny
-daje przyjemność z jazdy
-zwrotny w mieście

Wady:
-Lubi sobie łyknąć paliwo spalanie od 5-10 samemu 7-12 z plecakiem
-zżera łańcuch
-mały przedział obrotów użytkowych
-lubi lapać szimę
-oryginalny tłumik to działo armatnie
-moto dla raczej mniejszych osób
-mała moc
-mało wygodna kanapa na wypad z plecakiem sie nie nadaje

Reasumując Motocykl bardzo fajny dobrze się prowadzi, jest wszechstronny, jest to raczej motocykl do krótkich wypadów, daje wielki fuun z jazdy po mieście, dobrze skręca daje się miło prowadzić po winklach, lecz potrzeba troche umiejętności by ogarnąć siłę hamowania silnikiem, Jego wadami jest spalanie na szybszych przelotach i z plecakiem, bardzo krótkie obroty użydkowe. Moto to V-twin zwraca dźwiękiem uwage, jest lekki, na wymienionej kierownicy lubi łapać szimę w częstych przeskokach lewy prawy winkiel, opony które polecam to coś pół sportowego nie polecam fuul turystycznych jak ktoś lubi po latac po winklach. Moto bez awaryjne a na rynku można wyrwac perełki bardzo doinwestowane, silnik spokojnie lata po 100tys. km.






















  • 0
Grosz do grosza i marzenie się spełni >>>>>>>> HONDA CBF/CB 600 hornet Bandit lub inny nakedzik !!!!!!!!!!! Jedyne co człowieka może trzymać przed kupnem motocykla to mama i fundusze >

#2 mc_cay

mc_cay

    Newbie

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 01 czerwiec 2012 - 21:59

Może to nie komentarz, ale zapytanie... Czy jeździłeś wcześniej SV-łem z właściwą dla modelu kierownicą, jeśli tak, to czy komfort po zmianie jest większy i warto (do turystyki) zainwestować? Moto testowałeś w jeździe z pasażerem?
No i dalej pytanie - czy zakupiłeś moto z kierownicą turystyczną czy sam gdzieś przerabiałeś? Jeśli przerabiałeś, to co zmieniłeś - samą półkę górną+kiera (reszta jest kompatybilna?) Czy górna półka pochodzi z modelu N? Każda rada w sumie będzie dla mnie jak skarb :)

Piękny sprzęt - prawie jak mój :) aczkolwiek, nawet przy ostrej jeździe u mnie nie pali 10 litrów - 7 to maks.

Pozdro
  • 0

#3 Fabryka

Fabryka

    Newbie

  • Forumowicze
  • Pip
  • 3 postów
  • LocationWrocław

Napisano 21 sierpień 2013 - 0:46

muszę to skomentować. bo coś z Twoją sv-ką nie tak. Miałem przed tuono sv1000 i ona potrafiła wypić 10 litrów ale żeby 650-ka tyle paliła to wybacz ale bajki. Regulacja się kłania niestety.


  • 0

Jest piękny, słoneczny dzień. Świeci słońce, ptaszki śpiewają – nic nie zapowiada zmian. Wtem z daleka słychać pomruk grzmotu. Jego dźwięk rośnie i rośnie. – Mamusiu, czy to koniec świata? – Nie, kochanie, to tylko Aprilia Tuono!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych