Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
1.5

BMW F800GT-nowy czy stary?

Może stwierdzenie odgrzewany kotlet jest nieco zbyt brutalne jednak F800GT to bardziej ewolucja St niż nowy motocykl.

BMW nie zaprzecza, że GT to następca dobrze znanego i chyba niezbyt popularnego (w porównaniu do GS-ów) ST. GT ma być mocniejszy rozwijając 90, a nie tak jak wcześniej 85 KM. Poprawiona została też ergonomia - zegary, kierownica, siedzenie i ochrona przed wiatrem, odświeżone owiewki i plastiki, poprawione zawieszenia i dorzucony seryjny ABS. Nowy jest też system montowania bagażu. wszystko to ma dać większą przyjemność z jazdy i sprawić, że ten trudny do zakwalifikowania motocykl uniwersalny (ani naked ani sport) stanie się teraz średniej klasy maszyną turystyczną. Oczywiście aby tak się stało możemy doposażyć F800GT w sporo akcesoriów od zawieszeń ESA po kontrolę trakcji ASC. Wydaje się, że motocykl pojawił się tak jakby "przy okazji" towarzysząc premierom nowych GS-ów, a projektanci poświęcili mu trochę uwagi robiąc sobie przerwę w pracy nad chłodzonym cieczą R1200GS. Mimo wszystko taki lifting chyba wyszedł mu na dobre.

wejście do galerii i film poniżej

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole: