Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

BMW S1000RR jeszcze poprawione na 2012

S1000RR rządził w prawie każdym teście nie tylko u nas w MOTOCYKLU, ale także w pismach motocyklowych na całym świecie. To nie znaczy że w BMW nie można nic poprawić.

MW wzięło sobie do serca uwagi użytkowników i samo popracowało nad wadami, choć nielicznym S1000RR. I tak oto powstał model 2012, w którym największą zmianą nie są nowe kolory i wygląd logo RR.

Nowy model dostał lekko zmienioną charakterystykę momentu obrotowego i poprawiona reakcja na gaz. Nowe mapy zapłonu, połączona współpraca ABS-u z kontrolą trakcji DTC, powiększony dolot powietrza, nowy kształt półki, nowe zegary z 5-stopniową regulacją jasności, poprawiona geometria amortyzatora centralnego, nowy amortyzator skrętu, przeniesiony katalizator.

Oprócz tego wygląd BMW S1000RR uległ nieznacznym zmianom: przestylizowane zostały panele boczne, tylna sekcja, osłony airboxu i boczne grille. BMW dostało też nowe kolorki: czerwono-biały, Bluefire (błękitny), Sapphire Black (czarny metallic) i oczywiście pozostanie w kolorach BMW Motorsport. Zegar oprócz nowego wyglądu dostanie nowe funkcje, a kontrolka oświetlenia nie będzie się już świeciła kiedy zdejmiemy oświetlenie tablicy, lub przednią lampę (np przy wjeździe na tor).

Pełna galeria zdjęć TUTAJ lub po kliku w zdjęcie poniżej.

zobacz galerię

Zobacz również:
Wszystkie trzy maszyny biorące udział w tym teście mają w sobie gen buntownika oraz co najmniej dwucylindrowy silnik. BMW, Honda i Triumph są w stanie sprawić, że życie stanie się piękniejsze. 
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij