Motocykl poleca:

Brzydkie słowo na k….

Poleć ten artykuł:

Wystarczył krótki spacer po halach w Mediolanie żeby się przekonać komu kryzys najbardziej zajrzał w oczy. Trudno było nie zauważyć nieobecności Hondy i Yamahy. Wszyscy narzekają, ale europejscy producenci mają szansę na tym skorzystać.
Zobacz całą galerię


Forza Italia!

Ducati nie czekało. Zaatakowało chyba najbardziej oczekiwaną nowością – światło dzienne ujrzała nowa Multistrada 1200. Podobnie jak poprzedniczka  jest kontrowersyjna, ale jest na czym oko zawiesić. Pokazano także Hypermotarda 796 (o tym jak jeździ możecie przeczytać w numerze 12/2009 Motocykla). Stoisko Ducati było chyba najbardziej wypasione i klimatyczne. Pewnie dlatego  przez cały czas były tam tłumy. Podobne emocje wzbudzał stand Aprilli i to pomimo, że jedyną nowością jest cywilna wersja RSV4. Moto Guzzi pod skrzydłami Piaggio ma się coraz lepiej. Włosi zainspirowani ideami schodzącego ze sceny Erika Buella pokazali koncepcyjny model V 12 X. Skutery we Włoszech nadal cieszą się niemałą popularnością dlatego również grupa Piaggio nie narzekała na brak zainteresowania. Nowe MP3 i prototypowa hybryda USB robią robotę. MV Agusta F4 brylowała w towarzystwie pięknych modelek. Nie zabrakło również stoisk mniejszych producentów - Moto Morini, Bety, Benelli, czy Bimoty.
Husqvarnie na zdrowie wyszło przejęcie przez BMW – pokazali nowe enduro TE 630 oraz supermoto SMS 630. Nie zabrakło niespodzianki dla najmłodszych - mini SM z silnikiem 50 cm3.

 

Ready to fight

Beemka pokazała konkurencji, że nie ma żartów. Tłumy zbierały się wokół zliftingowanego GS-a 1200 R oraz S 1000 RR (w numerze 1/2010 Motocykla przeczytacie raport z jazdy tym sprzętem). Niemniejsze emocje wzbudzał prototypowy Concept 6. Sześciocylindrowy silnik w połączeniu z odjechanym designem może sporo namieszać. Póki co do produkcji seryjnej jeszcze daleko.



Na stoisku KTM-a królowali sportowcy. Stefan Everts zaprezentował nową crossówkę SX-F 350 Factory Racing. Pokazano także Duka w nowej wersji 690 R. Oprócz tego w nowym sezonie można będzie zanabyć RC8 w limitowanych wersjach Akrapović oraz Red Bull Race Replica. Oprócz tego pomarańczowi poszli w dość nieoczekiwanym kierunku i pokazali dwa prototypy drogowe 125 na pełnym wypasie – Stunt dla fanów wygłupów oraz Cup R do ścigania się po torze.

Tagi: EICMA | Mediolan | motocykle | nowości 2010 | nowość 2010 | laski | modelki | Ducati | Multistrada | Kawasaki | Z 1000 | BMW | galeria | Suzuki | Bandit | Harley-Davidson | H-D | Buell

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij