Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Ciężka artyleria Moto Guzzi

Włosi z Moto Guzzi uczcili kolejne urodziny firmy wypuszczeniem nowych modeli V9 Bobber, V9 Roamer oraz MGX-21 Flying Fortress.

Kolesie z Mandello del Lario doszli do wniosku, że 95 urodziny Moto Guzzi warto uświetnić wypuszczeniem nowych modeli V9 Bobber, V9 Roamer oraz MGX-21 Flying Fortress.

Nowy V9 występuje w dwóch wersjach: subtelny klasyczny Roamer i mroczny, wykończony w czarnym macie Bobber. Obie napędza nowy, dwuzaworowy silnik V-twin 90 ° o pojemności 850 cm3 generujący 62 Nm przy 3000 obr/min. który ulokowano w nowej ramie.

Obie maszyny toczą się na filigranowych, aluminiowych kołach, a każda z nich ma w standardzie ABS, kontrolę trakcji oraz immobiliser i port USB. Do każdej też przewidziano sporo upiększających dodatków.

Włosi pokazali też ostateczną wersję zapowiedzianej przed rokiem turystycznej wersji najnowszej Californii czyli projektu 21 MGX-bike. Przedstawiona w Mediolanie maszyna pozostała wiarna pierwotnej linii i jest drapieżnym baggerem z 19 calowym przednim kołem, sporą ilościa carbonowych elementów i luksusowym wyposażenie. MGX-21 Flying Fortress (latająca forteca - nazwa nawiązuje do amerykańskiego bombowca z II wojny) napędzany jest silnikiem V2 o pojemność 1380 cm3 generującym 97 KM mocy, 121 Nm momentu obrotowego i spełnia wymagania normy Euro 4. Poza tym na pokładzie znajdziemy  ABS, kontrolę trakcji i tempomat.

zobacz galerię

Zobacz również:
Wszystkie trzy maszyny biorące udział w tym teście mają w sobie gen buntownika oraz co najmniej dwucylindrowy silnik. BMW, Honda i Triumph są w stanie sprawić, że życie stanie się piękniejsze. 
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij