Motocykl poleca:

HP4 już oficjalnie!

Poleć ten artykuł:

HP4 to wypasiona, limitowana edycja S1000RR. Tak jak wcześniej pisaliśmy zmiany nie objęły samego silnika który nadal dysponuje mocą 193 KM. Sporo zmian zaszło jednak w elektrornice.
8.jpg Zobacz całą galerię

HP4 będzie dysponować poprawioną elektroniką i nowym trybem kontroli trakcji DTC (nowy tryb "Slick"), zawieszeniem DDC (dynamic damping control), które za pomocą specjalnych sensorów i zaworów będzie samodzielnie dopasowywać się do warunków panujących na torze, wyścigowy ABS (cztery tryby pracy: "Rain", "Sport", "Race", "Slick"), Launch Control, Wheelie Control, kompletny wydech Akrapovića, szerszą oponę z tyłu (200/55 ZR17), hamulce Brembo Monoblock, kute koła, rozbudowany spoiler silnika, wersja jednoosobowa z możliwością dostosowania do jazdy z pasażerem, lżejszy akumulator 7Ah i takie dodatki jak LED-owe, asystent biegów... Uff. Trochę tego jest. Niestety w specyfikacji nie ma przybliżonej ceny, ale raczej pewne jest, że każdy z 1000 egzemplarzy tego motocykla będzie diabelnie drogi. Według speców BMW HP4 będzie najlżejszym seryjnie produkowanym rzędowym Superbikiem (zaledwie 199 kg wagi gotowego do jazdy) choć seria ma liczyć tylko 1000 sztuk.

Poniżej wejście do galerii

Tagi: BMW | HP4

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij