Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Honda Fury 2010

Honda Fury jest kwintesencją współczesnego choppera.

Wygląda bardziej na dzieło któregoś z mistrzów customizingu niż na maszynę fabryczną: wyciągnięta sylwetka, nisko umieszczone siodło, szeroka kierownica, zbiornik w kształcie łzy i wizualnie lekki, smukły przód, kontrastujący z masywnym tyłem maszyny. Osie uzbrojonych w pojedyncze tarcze hamulcowe (336 mm przód i 296 mm tył) aluminiowych kół są oddalone od siebie o 1808,5 mm, co czyni z Fury najdłuższy seryjny motocykl świata. Sercem tego bike’a jest osadzony w podwójnej ramie kołyskowej V-twin z cylindrami rozchylonymi pod kątem 52° i pojemności 1312 cm3. Za zasilanie odpowiada wtrysk paliwa, a w każdej z głowic pracują po trzy zawory. Skrzynia biegów ma pięć przełożeń. Motocykl ma trafić do sprzedaży pod koniec roku.


zobacz galerię

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij