Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Honda Integra

Honda Integra, jak sama Honda wskazuje jest sprytnym połączeniem motocykla z klasyczną skrzynią biegów i maxiskutera z wszelkimi jego dogodnościami. Integra jest oparta na zeszłorocznym concepcie Mid pokazanym na Eicmie.

W tym roku Honda pokaże produkcyjną wersję Integry. Skuter będzie opierał się na dwucylindrowym rzędowym silniku o pojemności 670 cm3, który ma być mocny (51 KM) i oszczędny, a jego charakterystyka ma być tak łagodna jak w Goldwingu. Silnik będzie łączył się z dwusprzęgłową skrzynią rodem z VFR1200 z możliwością przełączania automatycznego i manualnego. Więcej o tym skuterze możecie przeczytać w aktualnym numerze MOTOCYKLA (11/2011). Czekamy na pozostałe motocykle oparte na tym silniku, a ploteczki głoszą, że ma to być naked i turystyczne enduro w stylu Transalpa. A poniżej pełna galeria zdjęć:


zobacz galerię

Zobacz również:
Za sześciopak na brzuchu ona na pewno cię doceni, za sześciopak w lodówce wdzięczni będą ci kumple, ale najfajniejszy sześciopak to taki, który ma dwa koła i stoi w garażu. W naszym porównaniu stają Benelli 750 Sei, BMW K 1600 GT, Horex VR6 Roadster, Honda CBX i Gold Wing F6B oraz Kawasaki Z 1300.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij