Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

KTM kusi podróżników. Nowe maszyny w akcji!

KTM skupił się w tym roku na maszynach z Adventure w nazwie; modelu 1050 zmienił w 1090, a następnie odświeżył 1290 Super Adventure'a

KTM skupił się w tym roku na maszynach z Adventure w nazwie. Najpierw dokonał modyfikacji modelu 1050, zmieniając go w 1090 (również w wersji R), a następnie mocno odświeżył model 1290 Super Adventure w wersjach R i S. Wygląd przodu wersji S (erka jest podobna do poprzednika) jest delikatnie mówiąc dyskusyjny, niemniej drogowa wesja jest naprawdę wypasiona. Eska dysponuje krótszym niż erka skokiem zawieszeń (200 vs 220 mm), ale ma pełny pakiet elektroniki (kontrola trakcji i ABS MSC), w tym półaktywne zawieszenia i opcjonalny quickshifter z downshifterem. Obie wersje mają też nowe zegary z kolorowym wyświetlaczem TFT. Erka dostała też nowe zawieszenia WP i szprychowane koła, przystosowane do opon bezdętkowych.

Zobacz jak jeżdżą te maszyny

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zobacz również:
Beemka R 1200 GS, która w 2005 roku brała udział w naszym teście długodystansowym, ma na zegarze już 155 000 km. Wybraliśmy się do serwisu, aby sprawdzić, w jakiej jest formie.   
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij