Motocykl poleca:

Nowa BETA EVO 2010

Poleć ten artykuł:

EVO jest najnowszą propozycją Bety dla fanów trialu. Jej poprzednik zawładnął nie tylko włoskim rynkiem - na całym świecie cieszy się znakomitym powodzeniem wśród fanów śmigania po najbardziej niedostępnych górach. Wśród nich zyskał spore zaufanie. Mało tego coraz więcej teamów sportowych zaopatruje się w ten model. Kolesie z Bety spełniając oczekiwania swoich klientów już teraz zapowiedzieli premierę EVO 2010.

Beta jako pierwszy producent sprzętów do trialu pokazała model na 2010 rok. Wprowadzono kilka dość istotnych zmian w zarówno w modelach napedzanych dwu- jak i czterosuwami:

* Nowe chłodnice i ich położenie dało lepszy dostęp do korka
* Nowe ustawienie tylnego zawieszenia opracowane przy współpracy z Beta Racing Team. Poprawione zestrojenie amortyzatora, a co za tym idzie łatwiejsza jazda na tylnym kole.
* Nowe ustawienie zapłonu w dwusuwach poprawiło pracę na niskich obrotach. Przyczyniło się też do tego nowe ustawienie gaźnika.
* Nowe zestrojenie gaźnika, wykonane wyłącznie dla wersji dwusuwowej zmniejszyło zużycie paliwa i poprawiło osiągi.
* Nowy filtr powietrza z poprawionym dolotem.
* Nowe ustawienia zapłonu dla wersji z silnikami czterosuwowymi o pojemnościach  250 i 300 cm3 pozwoliło na niemal dwukrotne zwiększenie mocy na niskich obrotach.



Tagi:

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij