Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
1.5

Nowa twarz Harleya

Harley-Davidson to nie tylko maszyna dla dziadków. Nie wierzysz? Musisz to zobaczyć!

Nowa kampania Harleya o nazwie „RollYourOwn” - jest grubo!

Ruszyła nowa kampania reklamowa Harleya o nazwie „RollYourOwn”, czyli „kręć po swojemu” w wolnym tłumaczeniu. Goście pokazują, że maszyny z Milwaukee to nie tylko zabawki dla emerytów, czy gości cierpiących na kryzys wieku średniego, ale że są to sprzęty dla każdego, które potrafią dać niezłego kopa adrenaliny!

Wyścigi, palenie gumy, jazda na gumie, a nawet wjazd w teren za bardzo ich nie przeraża. Szczerze – nie wyobrażamy sobie właścicieli skaczących po hopach Harleyem… Może mamy za słabą wyobraźnię… Zresztą nie ma się co rozpisywać - zobaczcie sami!

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Faktycznie widoki zapierają dech w piersiach. 
    Ciekawe jak długo przygotowywał się do swoich wypraw pod względem fizycznym, wytrzymałościowym oraz jak rozplanował logistykę?
    Niemniej jednak, wielki szacun dla gościa!

    Emil Wojcik, 2015-04-29 18:35:43
  • avatar
    zgłoś
    <p>Harley-Davidson to nie tylko maszyna dla dziadków. Nie wierzysz? Musisz to zobaczyć!</p><br /><br /><a href="/newsy/Nowa-twarz-Harleya,8823,1">Zobacz artykuł</a>
    ~Motocykl Online, 2015-04-14 13:48:41