Motocykl poleca:

Nowe crossówki zielonych

Poleć ten artykuł:

Kawasaki zaprezentowało odświeżone crossówki KX250F i KX450F. Kilka nowych dodatków i modyfikacji ma spowodować że maszyny będą jeszcze lepsze, mocniejsze i bardziej wyczynowe.  Motocykle Kawasaki KX250F 2011
kx450f 3.jpg Zobacz całą galerię

KX450F został poddany niewielkim ale całkiem znaczacym zmianom. Najważniejszą z nich jest nowy wtrysk paliwa DFI niewymagający użycia akumulatora dzięki czemu znacznie spada masa motocykla. Nowy model ma również wzmocnione tłoki z modelu 2010 (denko zostało wzmocnione dodatkowymi żebrami). Rama pozostaje bez zmian jednak czterystapięcdziesiątka dostąła nowe bardziej wyczynowe zawieszenie z tyłu (Uni-Trak) oraz nowy widelec Kayaba AOS (air-oil suspension - z podzielonymi funkcjami regulacji powietrznej i olejowej - w jednej z lag znajduje się regulacja tłumienia dobicia, a w drugiej odbicia). Zawieszenia i silnik dostały również nowe ustawienia, a komputer ma teraz opcjonalną funkcję regulacji ustawień.KX250F przeszedł te zame zmiany, z wyjątkiem przedniego widelca (zamiast Kayaby jest showa SFF-separate function fork), który również ma regulację podzieloną na dwie lagi (w prawej tłumienie odbicia, w lewej dobicia), oraz lekko wyciszony wydech (94 dB).

KX450F

SILNIK
jednocylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy
pojemność 449 cm³
średnica/skok tłoka 96.0 x 62.1 mm
Stopień sprężania 12.5:1
Rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder
Wtrysk paliwa: średnica gardzieli 43 mm (Keihin)
Zapłon elektroniczny DC-CDI
kickstarter
smarowanie wymuszone z pół-suchą miską olejową
Przeniesienie napędu
skrzynia 5-biegowa,
napęd łancuchem
sprzęgło wielotarczowe mokre
rama aluminiowa
skok zawieszeń przód 315 mm
skok zawieszeń tył 315 mm
opona przód 90/100-21 57M
opona tył 120/80-19 63M
kąt główki ramy/wyprzedzenie 26.7°/116 mm
ZAWIESZENIE
przód 48 mm Widelec upside-down KAyaba AOS
tłumienie dobicia: 22 stopnie ustawień
tłumienie odbicia: 20 stopnie ustawień
tył amortyzator Uni-Trak
tłumienie dobicia: 22 stopnie ustawień,
tłumienie odbicia: 22 stopnie ustawień,
możliwość pełnego ustawienia napięcia wstępnego sprężyny
HAMULCE
przód pół pływająca tarcza 250 mm i dwutłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 240 mm i jednotłoczkowy zacisk
Wymiary:
Długość 2185 mm
Szerokość 820 mm
Wysokość 1280 mm
rozstaw osi 1480 mm
wysokość siedzenia 960 mm
masa 113,4 kg
pojemność zbiornika 7 l



KX250F

SILNIK
jednocylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy
pojemność 249 cm³
średnica/skok tłoka 77.0 x 53.6 mm
Stopień sprężania 13.5:1
Rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder
Wtrysk paliwa: średnica gardzieli 43 mm (Keihin)
Zapłon elektroniczny DC-CDI
kickstarter
smarowanie wymuszone z pół-suchą miską olejową
Przeniesienie napędu
skrzynia 5-biegowa,
napęd łancuchem
sprzęgło wielotarczowe mokre
rama aluminiowa
skok zawieszeń przód 315 mm
skok zawieszeń tył 310 mm
opona przód 80/100-21 51M
opona tył 100/90-19 57M
kąt główki ramy/wyprzedzenie 28.2°/120.2 mm
ZAWIESZENIE
przód 47 mm Widelec upside-down Showa SFF
tłumienie dobicia: 22 stopnie ustawień
tłumienie odbicia: 20 stopnie ustawień
tył amortyzator Uni-Trak
tłumienie dobicia: 13 stopnie ustawień,
tłumienie odbicia: 17 stopnie ustawień,
możliwość pełnego ustawienia napięcia wstępnego sprężyny
HAMULCE
przód pół pływająca tarcza 250 mm i dwutłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 240 mm i jednotłoczkowy zacisk
Wymiary:
Długość 2170 mm
Szerokość 820 mm
Wysokość 1270 mm
rozstaw osi 1475 mm
wysokość siedzenia 945 mm
masa 105,7 kg
pojemność zbiornika 7.2 l


Tagi: off-road | cross | KX250F | KX450F | Kawasaki

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij