Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Nowe kaski od SHOEI na 2013

Podczas zeszłotygodniowej wystawy Intermot w Kolonii SHOEI oprócz nowych malowań już istniejących kasków zaprezentowało także dwie zupełnie nowe skorupy.

GT-Air to zupełnie nowy kask integralny i jako pierwszy integral SHOEI ma blendę przeciwsłoneczną. Japończycy poszli za ciosem i rok po prezentacji pierwszego kasku z blendą - szczękowego Neoteca stworzyli też taki kask integralny.  Oprócz tego GT-Air będzie dostosowany dla osób noszących okulary, zapięcie DD zostanie zastąpione przez MicroLocka znanego z Noteca i będzie przystosowany do zestawu głośnomówiącego. Skorupa stworzona w technologii AIM (Advanced Integrated Matrix), system wawaryjnego wypinania wkładek policzkowych EQRS, dobrze sprawdzona wentylacja kanałowa i w pełni wyjmowana wyściółka (np do prania). Kask dostępny w trzech rozmiarach skorup, 7 kolorach i 5 odjazdowych grafikach. Cena? 1999-2499 zł (wyższa zapewne za grafiki).

Drugą nowością jest zastępujący wysłużonego J-Winga J-Cruise. To nowy kask otwarty, z zupełnie nową skorupą i (uwaga werble) blendą przeciwsłoneczną (TADAM!!!). J-Cruise zaoferuje taki sam wypas jak GT-Air (skorupa AIM, Microlock, wyjmowane wnętrze, miejsce na zestaw głośnomówiący, wentylacja kanałowa i spojler, wypełnienie EPS o różnej gęstości, zaślepki akustyczne, konstrukcja sprzyjająca okularnikom) tyle że nie będzie miał szczęki, jak to w jetach bywa:) Dostępny w 7 kolorach bez grafik. Cena - 1899-1999 zł.

Oba kaski dostępne będą dopiero od marca i choć wiemy że J-Cruise zastąpi J-Winga mamy niewielki problem z sklasyfikowaniem GT-Aira. Cena sugeruje że będzie to model nieco wyższy niż Qwest. Wygląd sugeruje że jest to kask bardziej sportowo-turystyczny niż sportowy czy turystyczny. To coś pośredniego. W każdym razie gama SHOEI powiększa się.

Zobacz również:
Mimo że seria "małych GS-ów" pozostaje nieco w cieniu maszyn napędzanych bokserami, to faktem iż modele F 700 GS, F 800 GS i F 800 GS Adventure mają grono swoich wiernych wielbicieli. Nic w tym dziwnego bowiem występujący w trzech wariantach, napędzany rzędowym twinem motocykl jest bardzo udaną, przemyślaną i sprawdzoną konstrukcją.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij