Motocykl poleca:

Nowe modele Harley-Davidson CVO

Poleć ten artykuł:

Pro Street Breakout i Low Rider S to dwa najnowsze dzieła Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO) czyli fabrycznego działu customów.

Zobacz całą galerię

Końcem stycznia chłopaki z Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO) pokazali swe najnowsze dzieło - limitowaną serię CVO Pro Street Breakout, charakteryzującą się mrocznym charakterem i mnóstwem smaczków typowych dla amerykańskiego stylu muscle.

Motocykle Harley-Davidson CVO to maszyny fabrycznie wyposażone w najwyższej klasy podzespoły, wyjątkowe malowania i najlepsze akcesoria. Dzięki programowi CVO na linie produkcyjne często trafiają nowe niestandardowe akcesoria i techniki, a mroczna stylistyka CVO Pro Street Breakout umożliwiła zespołowi projektowemu Harley-Davidson wprowadzenie wielu nowych elementów wykończenia. Jeden z nich to dymiony, satynowy chrom ulokowany w sąsiedztwie czarnych powierzchni, na pokrywach cylindrów, osłonie kolektora wydechowego, przewodach olejowych i osprzęcie oraz przypalony chrom widoczny na kołach typu Aggressor. Przeprojektowano też dekle silnika i zaprezentowane nowe malowania: Starfire Black i dwukolorowe White Gold Pearl/Starfire Black z odręcznie namalowanym paskiem. Maszynę napędza największy montowany fabrycznie, silnik H-D Screamin’ Eagle Twin Cam 110B w którym zastosowano czarne, proste tłumiki, wlot powietrza Screamin’ Eagle Heavy Breather Elite oraz hydrauliczne sprzęgło. CVO Pro Street Breakout ma też widelec upside down z lagami o średnicy 43 mm, przedni hebel z dwoma pływającymi tarczami wspierany przez ABS, spoiler pod silnikiem i mniejszy przedni błotnik, a także elektroniczny tempomat.

 Silnik Screamin’ Eagle Twin Cam 110 jest także sercem nowego Low Rider'a S, który nawiązuje do legendarnych modeli FXR. Za sprawą układu dolotowego Heavy Breather i wydechu 2w1w2 w stylu Fat Bob'a piec generuje 156 Nm przy 3500 obr/min czyli o 13% więcej niż w standardowym Low Riderze. Maszyna ma też tylne amorki wypełnione azotem i kartridżowy widelec Premium Ride. Przedni hamulec z dwoma tarczami hamulcowymi współpracuje z układem ABS, pojedyncza kanapa ulokowana jest na wysokości 67 cm nad ziemią a mała owiewka z głęboko wpuszczonym reflektorem podkreśla drapieżny charakter maszyny, podobnie jak i odlewane felgi w kolorze Magnum Gold inspirowane magnezowymi kołami wyścigowych samochodów z lat 60. XX wieku. Z kolei złoty emblemat na zbiorniku to hołd złożony motocyklowi XLCR Café Racer z 1977 roku.

Aby poznać inne motocykle Harley-Davidson na rok 2016 oraz znaleźć najbliższy autoryzowany salon wejdź na www.harley-davidson.pl

Tagi: Harley-Davidson | CVO | Custom Vehicle Operations | CVO Pro Street Breakout | Low Rider S | Screamin’ Eagle | Twin Cam 110

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij