Motocykl poleca:

Nowość 2016 - Yamaha YXZ 1000 R

Poleć ten artykuł:

Yamaha ewidentnie chce dokopać Polarisowi i trzeba przyznać, że ma spore szanse na sukces. Jej YXZ 1000 R imponuje.

Nowość 2016 - Yamaha YXZ 1000 R Zobacz całą galerię

Do napędu side-by-side'a użyto 3-cylindrowego silnika z rozrządem DOHC (4 zawory/cylinder) o pojemności 998 cm3 z suchą miską olejową. Za dostarczanie mieszanki odpowiada wtrysk o śr. gardzieli 41 mm. Wysoką kulturę pracy zapewnia pojedynczy wałek wyrównoważający.Silnik współpracuje z 5-stopniową sekwencyjną skrzynią biegów (+bieg wsteczny). Ma ona ogranicznik momentu obrotowego oraz tłumik drgań. Na kulturę jej działania wpływa także zastosowanie hydraulicznego sprzęgła o średnicy 21 cali (53,3 mm). Jednym pokrętłem wybierasz czy napędzana ma być tylko tylna oś, czy obie. Wydostanie się z trudnego terenu z pewnością ułatwi blokada mechanizmu różnicowego. Odpowiednio tryby 2WD, 4WD i 4WD Diff Lock.

Ramę wykonano ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie. Zarówno z przodu, jak i z tyłu zastosowano podwójne wahacze poprzeczne w kształcie litery „A”. Z przodu zawieszenia Fox 2,5” Podium RC2 mają skok 406, a z tyłu 432 mm. Koła o średnicy 27 cali robią wrażenie. prowadzenie ułatwia elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS - Electric Power Steering).

Za wyhamowanie emocji odpowiadają cztery tarcze o śr. 245 mm, które współpracują z dwutłoczkowymi zaciskami.

Tagi: Yamaha | YXZ1000R | side-by-side | nowość 2016

Oceń artykuł:

5.0

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij