Motocykl poleca:

Nowości Honda część 1

Poleć ten artykuł:

Honda obiecała że w Mediolanie pokaże sporo nowości. Niektórzy mówili nawet o liczbie 11, która wydawała się całkowicie nieprawdopodobna. Mimo to Honda dotrzymała słowa choć wiele z nowości jest jedynie poprzednimi wersjami w nowych malowaniach, jak CB 1000 R, lub po liftingu jak Hornet 600. Są również zupełne nowości. Oprócz prototypów których jeszcze nie widzieliśmy (Cross Tourer prawdopodobnie z silnikiem VFR 1200 i Mid-Concept - totalna niewiadoma), jest kilka nowych motocykli i skuterów.
SW-T 600 14.jpg Zobacz całą galerię

Zupełną nowością jest maxi-skuter mający konkurować z T-Maxem Yamahy, ale przede wszystkim z Burgmanem Suzuki. Oto SW-T 600. Zbudowany na dwucylindrowym silniku maxi-skuter jest wyposażony w ABS. Nowoczesna stylistyka, dynamiczny silniczek, sporo miejsca w schowkach, dobra ochrona przed wiatrem, dobre hamulce i wygodna kanapa mają zapewnić mu sukces i urwać trochę klientów Yamasze i Suzuki. Czy się uda? Zobaczymy. Poniżej dane techniczne i wejście do galerii.

 
Silnik
 Chłodzony cieczą,4-suwowy, rzędowy 2-cylindrowy, DOHC, 8 zaworów
 Układ zasilania  wtrysk paliwa PGM-FI: φ32 mm
 Pojemność
 582 cm³
zużycie paliwa wg producenta
 4.71 l/100 km
 Rozrusznik/Zapłon  Elektryczny/Elektroniczny
 Średnica x skok tłoka  72.0 x 71.5 mm
 Stopień sprężania  10.2:1
 Moc max.
 51.3 KM (37.7 kW) przy 7500 obr/min
 Moment obr.
 55 Nm przy 6000 obr/min
 Przeniesienie napędu  pas V-belt
 Sprzęgło  automatyczne CVT
 Rama  stalowa
 Kąt pochylenia główki ramy/Wyprzedzenie  28.5° / 105 mm
Skok przedniego zawieszenia
105 mm
Skok Tylnego zawieszenia
115 mm
 Opony, przód // tył  120/80-14M/C 58S // 150/70-13M/C 64S
 Przednie zawieszenie  41 mm, widelec teleskopowy
 Tylne zawieszenie  Podwójne sprężyny, 5-stopniowa regulacja napięcia wstępnego
 Hamulce przednie  dwie tarcze o średnicy 276 mm. Zacisk 3-tłoczkowy
 Hamulce tylne  tarcza o średnicy 240 mm dwutłoczkowy zacisk
 Wymiary (D x S x W)  2285 x 770 x 1430 mm
 Rozstaw osi  1600 mm
 Wysokość siedzenia  755 mm
 Pojemność zbiornika paliwa  16 l
Masa pojazdu
247/250 z ABS kg

 

Drugą skuterową nowością jest SH300i (również w wersji 125) czyli konwencjonalny skuterek o sporych możliwościach. Nowa 300 ma nowy design nowe koła i zawieszenia. Dostępna będzie również wersja z ABS-em. Gratką dla skuteromaniaków jest siedzenie z prawdziwej skóry wysokiej jakości. Poza tym bez nadmiernych fajerwerków.

 

Silnik
 Chłodzony cieczą,4-suwowy singiel,  SOHC, 4 zawory
 Układ zasilania  wtrysk paliwa PGM-FI: φ34 mm
 Pojemność
279 cm³
 zużycie paliwa wg producenta
 3,27 l/100 km
 Rozrusznik/Zapłon  Elektryczny/Elektroniczny
 Średnica x skok tłoka  72.0 x 68.5 mm
 Stopień sprężania  10.5:1
 Moc max.
 27.2 KM (20 kW) przy 8500 obr/min
 Moment obr.
 26.5 Nm przy 6000 obr/min
 Przeniesienie napędu  pas V-belt
 Sprzęgło  automatyczne CVT
 Rama stalowa
 Opony, przód // tył  110/90-16M 52S // 130/70R-16 61S
 Przednie zawieszenie  35 mm, widelec teleskopowy
 Tylne zawieszenie  Podwójne sprężyny
 Hamulce przednie  tarcza o średnicy 256mm. Zacisk 3-tłoczkowy
 Hamulce tylne  tarcza o średnicy 256 mm 1-tłoczkowy zacisk
 Wymiary (D x S x W)  2098 x 728 x 1195 mm
 Rozstaw osi  1422 mm
 Wysokość siedzenia  785 mm
 Pojemność zbiornika paliwa  9 l
Masa pojazdu
167/170 z ABS kg

 

Tagi: Honda | nowości 2011 | SH 300i | SW-T 600

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij