Motocykl poleca:

Nowości Honda część 2

Poleć ten artykuł:

Zapowiadany koncept V4 jest sporym zaskoczeniem gdyż to co Honda pokazała w Mediolanie to połączenie enduro i motocykla uniwersalnego na bazie dobrze znanego silnika od VFR800. Natomiast powrót CBR 600F to coś dla fanów łagodniejszej werjki ściga.
cross runner 9.jpg Zobacz całą galerię

Cross Runner to połączenie adventure bike'a z uniwersalnym miejskim wojownikiem. Ma być w sam raz dla osób, które nie mogą się zdecydować czy wolą endurowego Transalpa czy szosową CBF-kę. Hondzie zostało chyba za dużo silników od poprzedniej VFR-y bo nie dość, że VFR800 wciąż jest w sprzedaży to Cross Runner też jest zasilany tą jednostką. Może po prostu Honda bezkrytycznie podchodzi do tego silnika. W każdym razie Cross Runner to V4 z systemem V-TEC. Cross Runner wydaje się trochę przyciężki (240 kg), a jego design nieco kontrowersyjny, ale wciąż może być sporym hitem.

 
Silnik
 Chłodzony cieczą, 4-suwowy, V4 DOHC, 16 zaworów
 Układ zasilania  wtrysk paliwa PGM-FI: φ36 mm
 Pojemność
 782 cm³
 Rozrusznik/Zapłon  Elektryczny/Elektroniczny
 Średnica x skok tłoka  72.0 x 48 mm
 Stopień sprężania  11.6:1
 Moc max.
 102 KM (74.9 kW) przy 10000 obr/min
 Moment obr.
 72.8 Nm przy 9500 obr/min
 Przeniesienie napędu  łańcuch O-ring
 Sprzęgło  hydraulicznie sterowane wielotarczowe mokre
 Rama  aluminiowa
 Kąt pochylenia główki ramy/Wyprzedzenie  25.45° / 96 mm
Skok przedniego zawieszenia
165 mm
Skok Tylnego zawieszenia
145 mm
 Opony, przód // tył  120/70-17 // 180/55-17
 Przednie zawieszenie  43 mm, widelec teleskopowy, z bezstopniową regulacją napięcia sprężyn
 Tylne zawieszenie  amortyzator centralny w systemie Pro-Link 7-stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny i bezstopniowa regulacja tłumienia odbicia
 Hamulce przednie  dwie pływające tarcze o średnicy 296 mm. Zaciski 3-tłoczkowe i C-ABS
 Hamulce tylne  tarcza o średnicy 256 mm dwutłoczkowy zacisk i C-ABS
 Wymiary (D x S x W)  2130 x 799 x 1243 mm
 Rozstaw osi  1464 mm
 Pojemność zbiornika paliwa  21 l
 wysokość siedzenia
 816
Masa pojazdu
240.5 kg
 

Honda CBR 600 wielu ludziom kojarzy się bardzo pozytywnie bowiem sportowe Hondy z literką F na końcu wożą motocyklistów na całym świecie do tej pory. Honda postanowiła wrócić do koncepcji uniwersalnej maszyny z lekko sportowym zacięciem. Szansa na bestseller? Zapowiada się nieźle, ale czy klienci nie będą woleć mocniejszej i bardziej agresywnej RR-ki?

 

Silnik
 Chłodzony cieczą,4-suwowy, rzędowy 4-cylindrowy, DOHC, 16 zaworów
 Układ zasilania  wtrysk paliwa PGM-FI: φ36 mm
 Pojemność
 599 cm³
 Rozrusznik/Zapłon  Elektryczny/Elektroniczny
 Średnica x skok tłoka  67.0 x 42.5 mm
 Stopień sprężania  12:1
 Moc max.
 102 KM (75 kW) przy 12000 obr/min
 Moment obr.
 64 Nm przy 10500 obr/min
 Przeniesienie napędu  łańcuch
 Sprzęgło  wielotarczowe mokre
 Rama aluminiowa
 Kąt pochylenia główki ramy/Wyprzedzenie  25° / 99 mm
 Opony, przód // tył  120/70 ZR17M/C // 180/55 ZR17M/C
 Przednie zawieszenie  41 mm, widelec USD z regulacją napięcia wstępnego
 Tylne zawieszenie  pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego
 Hamulce przednie  dwie tarcze o średnicy 296 mm. Zaciski 3-tłoczkowe C-ABS
 Hamulce tylne  tarcza o średnicy 240 mm 1-tłoczkowy zacisk
 Wymiary (D x S x W)  2150 x 740 x 1150 mm
 Rozstaw osi  1437 mm
Wysokość siedzenia 800 mm

 

Tagi: CBR 600 F | Honda | nowości 2011 | Cross Runner | CBR

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij