Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Nowości Triumph

Triumph chwali się czterema nowościami na Intermocie choć w rzeczywistości nowym modelem wydaje się być tylko Speed Triple. Pozostałe modele, czyli America, Speedmaster i Thunderbird Storm to odświeżone lub zmodyfikowane istniejące już modele.

Speed Triple znów nabrał charakteru. Tym razem klasyczne okrągłe lampy zostały zastąpione przez bardziej agresywne i nowocześniej wyglądające a zadupek jest bardziej kompaktowy. Tyle z grubsza w wyglądzie. Od strony technicznej zmieniło się sporo. Zupełnie nowa rama, zawiasy, więcej poweru o 5 KM (135 KM), więcej momentu o 9 Nm (111 Nm), immobiliser. Cała konstrukcja jest o 3 kg lżejsza od poprzednika. Dodatkowo opcjonalny ABS, oraz spora gama akcesoriów od osłony siedzenia pasażera, po fikuśne dodatkowe lusterko. Nowy streefighter podzielił trochę naszą redakcję. Jednym podoba się nowy design, a inni woleliby klasyczną wersję tego huligana.

 SILNIK  Rzędowy 3-Cylindrowy, chłodzony cieczą DOHC
 POJEMNOŚĆ  1050 CM3
 SKOK TŁOKA/ŚREDNICA CYLINDRA
 79.0 x 71.4 mm
 ZASILANIE  Wtrysk paliwa
 MOC  
 99 kW {135 KM} przy 9400 rpm
 MOMENT OBR.
 111 Nm / 7750 rpm
 RAMA
 aluminiowa
 SPRZĘGŁO  wielotarczowe mokre
 DŁUGOŚĆ
 2086 mm
 WYSOKOŚĆ
 1033 mm
 SZEROKOŚĆ
 728 mm
 WYSOKOŚĆ SIODŁA (GTL)
 825 mm
 ROZSTAW OSI
 1618 mm
 MASA (GTL)
 214 kg
 POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA (GTL)
 17.5 l
 ZAWIESZENIE PRZÓD
USD Showa 43 mm z regulacją tłumienia odbicia i dobicia
 ZAWIESZENIE TYŁ
Amortyzator Showa bezstopniową regulacją tłumienia do i odbicia
 HAMULCE PRZÓD
dwie  tarcze pływające o śr. 320 mm, radialne zaciski 4-tłoczkowe, ABS w opcji
 HAMULCE TYŁ
jedna tarcza o śr 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS w opcji


America przeszła niewielkie zmiany. Poprawiono ergonomię motocykla, obniżono nieco siodło. Model objęły też niewielkie stylistyczne zmiany. Podobnie sprawa ma się ze Speedmasterem. Nowy wygląd, przednie koło o średnicy 19 cali, niższe siodło i pomniejsze stylistyczne zmiany. Inaczej jest z Thunderbirdem Storm. Dziecko Burzy ma większy silnik (zestaw big bore do zwykłej jednostki T-16) o pojemności 1700 cm3, generujący tłuste 98 Km i 154 Nm. Wygląda dużo bardziej agresywnie dzięki czarnemu malowaniu i podwójnej lampie w streetfighterowym stylu. Niższe będzie również siodło (700 mm). Opcją będzie ABS.

zobacz galerię

Zobacz również:
Nie pierwszy to już raz, gdy niemiecki motocykl trafia w ręce japońskich customizerów. Sztuka zbudowana na bazie turystyka K 1600 GTL rzuca na kolana!
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij