Motocykl poleca:

Pomieszanie z poplątaniem...

Poleć ten artykuł:

Graham Smith postanowił zabawić się umysłami konsumentów i ich świadomością marki (pojęcie brand awareness) i pomieszał znane i rozpoznawane logo różnych marek. W ten sposób powstał ciekawy projekt. Widzisz coś innego niż myślisz że widzisz... W całej puli kilku kilkunastu logo znalazł y się firmy sportowe, komunikacyjne, ale także i motocyklowe. Dziwnie się na to wszystko patrzy mając świadomość, że patrząc na H-D widzisz Moto Guzzi... Co o tym sądzicie? Więcej przykładów brand reversingu Grahama Smitha TUTAJ. [banner_1]

Tagi: Benelli | Ducati | Moto Guzzi | Harley-Davidson

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij