Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Premiera: Mutistrada 1200

Zawodowcy z Ducati od kilku dni dosyć ostro podkręcali atmosferę wokół nowej Multistrady. Szpiegowskie zdjęcia, stronka Multistrady i odliczanie do premiery, małe zajawki na temat nowego modelu. Premiera kilka godzin temu stałą się faktem. Zobaczmy czy teoretyczny rywal BMW R 1200 GS spełnia nasze oczekiwania.

Multistrada napędzana będzie L-twinem (4 zawory na cylinder) o pojemności 1200 cm3 i sporej mocy bo aż 150 KM. Spory silnik zaopatrzony oczywiście w rozrząd desmodromiczny dostarczy aż 118,7 Nm momentu obrotowego. Napęd będzie przeniesiony za pomocą 6-biegowej skrzyni, z wielotarczowym sprzęgłem mokrym. Zawieszenie przednie to Upside-down Marzocchi. Widelec o skoku 50 mm ma pełną regulację. Z tyłu o dobre właściwości jezdne zadba pojedyńczy amortyzator progresywny Sachs montowany do aluminiowego jednoramiennego wahacza. Multistrada będzie siętoczyć na 17-calowych 10-ramiennych aluminiowych kołach. O bezpieczne zatrzymanie motocykla zadbają hamulce BREMBO. Z przodu będą to dwie półpływające tarcze o średnicy 320 mm i radialne czterotłoczkowe zaciski, a z tyłu tarcza o średnicy 245 mm i dwutłoczkowy zacisk. ABS dostępny w opcji. Zbiornik zmieści 20 litrów wachy. Motocykl będzie ważył około 190 kg na sucho.

W oferci Ducati znajdą się jeszcze dwie dodatkowe wersje Multistrady. Touring i Sport. Obie wersje dostaną elektronicznie regulowane zawieszenia Ohlins, a oprócz tego Touring dostanie grzane manetki, centralną podstawkę i kufry boczne, a wersja Sport elementy z carbonu (błotnik, kanały dolotowe i pokrywy silnika).

Multistrada napędzana będzie L-twinem (4 zawory na cylinder) o pojemności 1200 cm3 i sporej mocy bo aż 150 KM. Spory silnik zaopatrzony oczywiście w rozrząd desmodromiczny dostarczy aż 118,7 Nm momentu obrotowego. Napęd będzie przeniesiony za pomocą 6-biegowej skrzyni, z wielotarczowym sprzęgłem mokrym. Zawieszenie przednie to Upside-down Marzocchi. Widelec o skoku 50 mm ma pełną regulację. Z tyłu o dobre właściwości jezdne zadba pojedyńczy amortyzator progresywny Sachs montowany do aluminiowego jednoramiennego wahacza. Multistrada będzie siętoczyć na 17-calowych 10-ramiennych aluminiowych kołach. O bezpieczne zatrzymanie motocykla zadbają hamulce BREMBO. Z przodu będą to dwie półpływające tarcze o średnicy 320 mm i radialne czterotłoczkowe zaciski, a z tyłu tarcza o średnicy 245 mm i dwutłoczkowy zacisk. ABS dostępny w opcji. Zbiornik zmieści 20 litrów wachy. Motocykl będzie ważył około 190 kg na sucho.

W oferci Ducati znajdą się jeszcze dwie dodatkowe wersje Multistrady. Touring i Sport. Obie wersje dostaną elektronicznie regulowane zawieszenia Ohlins, a oprócz tego Touring dostanie grzane manetki, centralną podstawkę i kufry boczne, a wersja Sport elementy z carbonu (błotnik, kanały dolotowe i pokrywy silnika).

zobacz galerię

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Wreszcie premiera włoskiego turystyka stała się faktem!
    Zobacz artykuł
    ~Motocykl Online, 2013-07-02 00:04:32