Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.0

Top 10: EICMA

Wybraliśmy dziesięć najfajniejszych naszym zdaniem motocykli zaprezentowanych podczas wystawy EICMA w Mediolanie. A wy macie własne typy?

Podczas wystawy EICMA w Mediolanie zobaczyliśmy bardzo dużo odświeżonych, poprawionych i zliftingowanych modeli motocykli, które znaliśmy już wcześniej. W rzeczywistości niewiele z nich było tak naprawdę nowościami, ale kilka przykuło naszą uwagę nieco bardziej. Niestety nie wszystkie trafią do produkcji seryjnej, a już na pewno nie na początku 2017 roku. A czy wy macie swoje własne typy? Który motocykl na EICMA podobał wam się najbardziej?

Bonusowo dodaliśmy dwa nienajnowsze ale też ciekawe motocykle, które fajnie było zobaczyć na żywo. Są na końcu kolejki.

EICMA: Top 10 motocykle

Yamaha XSR 900 Abarth

Limitowana do 695 sztuk edycja XSR-a, z Carbonową owiewką i zadupkiem mocno przykuła naszą uwagę. Szkoda że jest limitowana - będzie to oznaczało, że XSR 900 Abarth będzie kosztował sporo więcej niż zwykła wersja XSR-a, czy też MT-09. Prawdopodobnie będzie to około 50 000 zł.

EICMA TOP 10: Motocykle

KTM 790 Duke Concept

Prototyp księcia o pojemności 790 cm3 wygląda radykalnie i kozacko. Jest minimalistyczny, a przy tym nie brak mu agresji i nie pozostawia żadnych wątpliwości - to sprzęt dla kompletnych świrów. Na dodatek kiedy tegoroczny mistrz świata Moto3 - Brad Binder odpalił KTM-a 790 Duke'a w jednej z hal targów, nasze serca zabiły jeszcze mocniej.

EICMA TOP 10: Motocykle

Ducati 1299 Superleggera

Ducati lubuje się w specjalnych edycjach swoich motocykli - zwłaszcza sportowych, co oznacza że falgowy model w wersji Superleggera nie jest wielkim zaskoczeniem. Mimo to przepiękne Panigale 1299 Superleggera z carbonową ramą i kołami robi gigantyczne wrażenie.

EICMA TOP 10: Motocykle

Husqvarna Vitpilen 401 Aero Concept

Choć Vitpilen 401 Aero to na razie tylko prototyp, coś nam się wydaje że podobnie jak podstawowe modele Husqvarny Vitpilen i Svartpilen zaprezentowane w zeszłym roku, również Aero trafi w niewiele zmienionej formie do oferty. Ten motocykl wygląda bardzo ciekawie, a na dodatek jest cien szansy że pojawi się z większym silnikiem, bowiem tuż za sceną na której stało Aero, schowany był prototyp Vitpilena 701.

EICMA TOP 10: Motocykle

Yamaha T7 Concept

Już od momentu pojawienia się MT-07 na rynku, fani Yamahy czekają kiedy pojawi się następca małej Tenere 660. Wreszcie pojawiła się szansa bowiem zaprezentowany na EICMA prototyp Yamaha T7 to bardzo przygodowy motocykl przypominający dakarówki Yamahy, a jak wskazuje nazwa i silnik oparty będzie właśnie na bardzo udanym MT-07. Pozostaje nam tylko czekać.

EICMA TOP 10: Motocykle

Ducati Scrambler Cafe Racer

Ducati wpadło na rynek klasyków i urwało swój kawałek tortu dzięki bardzo udanemu Scramblerowi. Teraz przyszedł czas na różne wariacje na temat. Jedną z nich jest Ducati Scrambler Cafe Racer - bardzo wdzięczny i stylowy retro-motocykl, który wygląda jeszcze lepiej niż zwykłe Scramblery. A dla fanów terenu jest jeszcze Desert Sled czyli bardziej terenowa, a właściwie pustynna wersja.

EICMA TOP 10: Motocykle

BMW HP4 Race

Skoro Ducati może mieć swoją Superleggerę, BMW postanowiło mieć swoją najprawdziwszą wyścigówkę, którą może nie do końca przeciętny Kowalski będzie mógł kupić. BMW HP4 Race, bo o nim mowa to prawdziwe dzieło sztuki z Carbonu. Z włókien węglowych są tu nie tylko owiewki, ale też rama i koła, a hamulce, zawieszenia i elektronika to najwyższa światowa połka.

EICMA TOP 10: Motocykle

Triumph Bonneville Bobber

Triumph pokazał na EICMA bardzo ładne stoisko wypełnione po brzegi motocyklami. Niemal wszystkie były piękne, ale chyba najbardziej uwagę przykuł nowy Triumph Boneville Bobber, i to w wersji prezentowanej powyżej - po drobnym tuningu. Zwykły też jest ciekawym motocyklem jednak nie tak bardzo jak ten.

EICMA TOP 10: Motocykle

Honda CB 1100 RS

Choć CB 1100 w sportowej wersji RS została zaprezentowana już w Kolonii na wystawie Intermot, to zdecydowanie jedna z naszych ulubionych nowości pokazanych na EICMA. Sportowe zawieszenia, ładne malowanie, szprychowe koła i klasyczna linia Hondy CB 1100 RS przypadły nam do gustu. Miodzio.

EICMA TOP 10: Motocykle

MV Agusta Zagato F4Z

Choć MV Agusta oficjalnie zaprezentowała ten motocykl 2 miesiące temu, po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć go na żywo. Nie, nie jesteśmy wielkimi fanami MV Agusty Zagato F4Z, ale zdecydowanie musimy uznać że jest to jeden z najciekawszych motocykli zaprezentowanych na targach EICMA.

EICMA TOP 10: Motocykle

Honda RC 213 V-S

Choć Honda swoją pół-seryjną wyścigówkę zaprezentowała ponad rok temu, wciąż nie możemy się napatrzeć. Seryjny motocykl MotoGP to przecież niecodzienny widok, choć na targach EICMA prawdziwych maszyn MotoGP (lub wydmuszek) należących do Marqueza, Dovizioso, Rossiego czy Crutchlowa zupełnie nie brakowało. Mimo to Honda RC 213 V-S robi wrażenie.

EICMA: Top 10 motocykle

Brough Superior S.S. 100

Ten piekielnie drogowy motocykl opisywaliśmy dość dawno temu, i choć robił na nas spore wrażenie, na EICMA niemal go przeoczyliśmy. Stał na stoisku Continentala i okazał się bardzo niepozornym motocyklem, którego jakość wykonania wcale nas nie powaliła. Mimo to taki rodzynek jak Brough Superior S.S. 100 nie trafia się często.

EICMA: Top 10 motocykle

Yamaha YZF-R7

Czy ktoś z was pamięta jeszcze taki wynalazek jak R7? Yamaha zbudowała tylko 500 sztuk tego modelu by spełnić warunki homologacji wyścigowej w mistrzostwach świata. Tych motocykli naprawdę nie ma dużo, a ten służył jako maszyna wyścigowa, na której ścigał się Noriyuki Haga. Yamaha YZF-R7 nie była tak wyjątkowa jak się wszystkim wydawało, ale dziś ma status kultowej i piekielnie drogiej maszynki.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole: