Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Trzycylindrowe R1 i R6 w przyszłości?

Choć Yamaha nabrała wody w usta i nie chce się przyznać jakie motocykle będą napędzane trzycylindrowymi motorami już krążą plotki że chodzi przede wszystkim o sprzęty sportowe czyli R1 i R6.

Skąd takie przekonania? Po pierwsze ani R1 ani R6 nie przechodził już od kilku lat żadnych poważnych modyfikacji (a to wskazywałoby na to, że szykuje się coś grubego), po drugie Honda w tym samym czasie zapowiedziała konstrukcję sporta V4, po trzecie krążą informacje o tym jakoby Yamaha próbowała przekonać włodarzy WSBK o stworzeniu przepisów dotyczących pojemności zezwalających na starty konstrukcjom trzycylindrowym (mowa o pojemności pomiędzy 1000-R4 i 1200-V2). Yamaha, choć niewielkie ma doświadczenie w budowaniu trzycylindrówek. Takie posunięcie może być bardziej niż sensowne. Przede wszystkim oszczędność w produkcji może mieć spore znaczenie (zawsze to o jeden garnek i cały osprzęt mniej). Nie sposób też nie zauważyć rosnącej popularności trzycylindrówek Triumpha. To znaczy że rzeczywiście coś jest na rzeczy.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij