Motocykl poleca:

Wygraj konkurs z Dunlopem i Castrolem

Poleć ten artykuł:

Ruszyła akcja #BeThe1, w której Castrol wspólnie z partnerami szuka młodych, zdolnych motocyklistów. Jeśli marzysz o wystartowaniu w zawodach, to ten konkurs jest właśnie dla ciebie! A powalczyć warto, bo do wygrania jest kontrakt z teamem Castrol, profesjonalne warsztaty oraz nagrody rzeczowe, w tym opony marki Dunlop.

#BeThe1 to akcja skierowana do wszystkich motocyklistów, którzy marzą o startach w zawodach lub mają już w nich pierwsze doświadczenia i chcieliby związać swoją przyszłość ze sportem motocyklowym. Jak do niej dołączyć? Wystarczy założyć profil na platformie #BeThe1 i w niebanalny sposób zaprezentować swoją osobę, a następnie wypełniać zadania pojawiające się na platformie.

Platforma będzie sprzęgnięta z kontami uczestnika na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie, w związku z tym treści, które pojawią się na kontach społecznościowych, zostaną zebrane i opublikowane również na profilu #BeThe1. Warto pamiętać, że każda aktywność zwiększa szansę na sukces. Liczy się wszystko: wrzucone treści, czas spędzony na profilu i rzesza zgromadzonych fanów – wszystko to będzie premiowane specjalnymi odznakami. Im ich więcej, tym lepsza pozycja w rankingu, czyli większa szansa na wygraną.

Ciekawa sylwetka to jednak nie wszystko. Aby znaleźć się w gronie najlepszych, którzy powalczą o kontrakt z teamem Castrol, trzeba wziąć udział w przygotowanych zadaniach, które sprawdzą umiejętności i posiadaną wiedzę. Najlepsi otrzymają cenne nagrody rzeczowe ufundowane przez organizatorów i partnerów konkursu. Ale to jeszcze nie koniec!

Spośród wszystkich uczestników, którzy zarejestrują się na platformie #BeThe1, w październiku zostanie wyłoniona grupa 10 wspaniałych, czyli najlepszych uczestników. To oni wezmą udział w profesjonalnym szkoleniu pod okiem zawodowców i dowiedzą się m.in. jak budować wizerunek profesjonalnego ridera i zdobywać sponsorów.
Po ostatecznym podsumowaniu warsztatów i wyników zadań organizatorzy wybiorą trójkę zawodników, którzy osiągnęli najlepsze rezultaty. Dołączą oni do zespołu Castrol, a marka będzie towarzyszyła im w rozwoju kariery przez cały 2016 rok.

Z niecierpliwością czekamy na zgłoszenia uczestników. Mam nadzieję, że wspólnie z marką Castrol odkryjemy wiele młodych talentów, a najlepsza trójka będzie mogła spełnić swoje marzenia o profesjonalnej jeździe. Przede wszystkim jednak życzę wszystkim uczestnikom dobrej zabawy, bo o to chodzi w akcji #BeThe1!” – powiedziała Aleksandra  Sobotka, menedżer ds. opon motocyklowych Dunlop w Grupie Goodyear Polska.

Oprócz Dunlopa w akcję włączyły się inne marki, które kibicują w rozwoju kariery wszystkim młodym zapaleńcom – Sony, sklep Moto-Akcesoria.pl, Shima oraz Motociclisti.pl wraz z Draggin Jeans.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bethe1.pl oraz na Facebooku: www.facebook.com/DunlopPolska?fref=ts, www.facebook.com/castrolpolska?_rdr

Tagi:

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij