Motocykl poleca:

BRP DS 250

Poleć ten artykuł:

Mały, ale byk W Polsce quady z małymi silnikami nie cieszą się dużą popularnością. Nadszedł najwyższy czas, by to zmienić.
Zobacz całą galerię

W ubiegłych latach prezentowaliśmy tanie i małe quadziki z silnikami, których pojemność nie przekraczała 250 cm3. Były to Aeon i Tryton. Teraz nadeszła pora na prezentację nowego modelu na polskim rynku – BRP DS 250. To, co zaskakuje na pierwszy rzut oka, to agresywny design, który dodatkowo podkreślają jaskrawożółte plastiki. Wciśnięcie guzika rozrusznika i silniczek budzi się do życia. Na luzie jednostka pracuje bardzo cicho i bez wibracji. Wystarczy wrzucić bieg, by pokazała swoje drugie oblicze. DS potrafi rozpędzić się do 80 km/h, choć w tym przypadku rozpoznanie czegokolwiek w lusterkach jest prawie niemożliwe, a po rękach i nogach przebiegają stada mrówek. By uprościć obsługę małego BRP, zdecydowano się na bezstopniową skrzynię typu Variomatic. Mamy zatem wajchę i wybór pomiędzy jazdą do przodu, do tyłu i bieg luzem. To proste!




Na koniec jeszcze jedna ważna sprawa. BRP DS 250 ma homologację, zatem legalne latanie po drogach nie stanowi najmniejszego problemu. To tym ważniejsze, jeśli na co dzień quadzik jest wykorzystywany do pracy, a w weekendy do zabawy.

Tagi:

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij