Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
2.8

Test Abus LSteel-O-Chain Ivy 9100/110

Nasz testowy łańcuch Abus LSteel-O-Chain Ivy 9100/110 wypadł świetnie. Blokada już samym wyglądem odstrasza rzezimieszków. Jest masywna i wygląda kozacko.

Test zabezpieczenia Abus LSteel-O-Chain Ivy 9100/110

Producent obiecuje: Dobre zabezpieczenie skutera i motocykla. Łańcuch z ogniwami hartowanymi, 10 mm, kwadratowymi, w bardzo trwałej i elastycznej osłonie tekstylnej. Łańcuch oraz korpus zamka wykonane ze specjalnie hartowanej stali. Wysokiej klasy zamek odporny na manipulację. Klucz symetryczny. Masz możliwość dokupienia sakwy, która ułatwia transport.

Sprawdziliśmy: Rzeczywiście, blokada wygląda kozacko i to jest jeden z elementów odstraszających złodziei. Do testu dostaliśmy wersję z łańcuchem o długości 110 cm. Wystarcza to, żeby przypiąć przednie koło bike’a do słupa lub spiąć dwa bike’i na wakacjach. Zanim zdecydujesz się na kupno Abusa, pomyśl, gdzie będziesz zostawiał sprzęta i ewentualnie zastanów się nad jeszcze dłuższym łańcuchem. Naszym zdaniem jedyną wadą tej blokady jest jej waga. Nasz łańcuch waży 2,9 kg. Wożenie go w plecaku nie jest przyjemne, trudno tak przymocować go do motocykla, aby podczas jazdy na dziurach nie narobił szkód. Podczas sześciu miesięcy testu nie podarła się osłona łańcucha chroniąca przypiętego bike’a przed porysowaniem. Najbardziej w kość dostała plastikowa osłona zamka, gdy podczas rozpinania jeden z końców łańcucha upadał na asfalt.  

Ocena: Super * * * *

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Rzeczywiście, blokada wygląda kozacko i to jest jeden z elementów odstraszających złodziei. To ma byc test?! Wyglada kozacko? To wszystko?
    ~Edek, 2017-03-28 19:48:57
  • avatar
    zgłoś
    Witam,kilka miesięcy temu - jeszcze w sezonie 15 miałem lekko nieprzymną sytuację. Dwóch amatorów cudzej własności postanowiło ukraść moje dwudziestoletnie BMW GS. Poza mało oczywistym dla wielu motocyklistów ubezpieczeniem miałem rzecz jasna także mechaniczne zabezpieczenie. GS-a przypiąłem podobnym zabezpieczeniem firmy Kovix do solidnej kraty. Kłopot jednak w tym, że nie miałem wersji z alarmem i niemalże mój GS zniknął - złodziejaszków przepłoszyli o dziwo strażnicy miejscy!!!. Z kolegami debatowałem nad poprawą bezpieczeństwa mojego sprzętu, popytałem na forach i zainwestowałem w blokadę na tarczę hamulcową z wbudowanym alarmem. Są małe, poręczne i trudne do sforsowania. Kupiłem blokadę także Kovix, alarm działa wzorowo - jest donośny, ale co ważniejsze cała blokada nawet po intensywnym użytkowaniu wygląda jak nowa, baterii jeszcze nie ładowałem. A co najlepsze, kosztowała grosze

    maciek?dz, 2016-05-27 12:42:03
  • avatar
    zgłoś
    <br /><br /><a href="/testy/Test-Abus-LSteel-O-Chain-Ivy-9100-110,8400,1">Zobacz artykuł</a>
    ~Motocykl Online, 2014-12-05 14:38:41