Motocykl poleca:

Test torby na ubrania Yamaha Racing

Poleć ten artykuł:

Do licznych akcesoriów Yamahy, jak czapeczki, breloki i koszulki, dołączyła teraz torba na ubrania. Sprawdzi się zarówno na off-roadowym wypadzie, lotnisku i na wakacjach. 

Zobacz całą galerię

Producent obiecuje: Torba z odpornego na ścieranie i rozdarcia poliestru 600D. Na pół dzieli ją zamek, który wspomagają dwa zapinane na klamry paski. W klapie są dwie duże kieszenie z dostępem od zewnątrz oraz kieszeń na okulary. Wewnątrz: dwie saszetki na drobiazgi, przypinane na rzep do ścianki. Wzmacniany spód dodatkowo usztywniono plastikowymi szynami. Gumowane kółka i teleskopowy uchwyt ułatwiają transport. Uchwyty na klapie i po bokach także. Wymiary: 85 x 41 x 47 cm, pojemność 164 litry.   

     
Uchwyty na klapie i po bokach ułatwiają wkładanie i wyjmowanie torby np. z bagażnika. Plastiki, w których zamocowano gumowane kółka, przetrwały test bez śladu. Szelki do spięcia bagażu na dnie dolnej komory to strzał w dziesiątkę.    
     

Sprawdziliśmy: W torbie spokojnie zmieścisz graty na motocykl (czy to on-, czy off-roadowy, i to łącznie z kaskiem) oraz ciuchy na kilka dni. Gdyby nie limity wagowe na lotniskach (25 kg), spokojnie weszłoby więcej. Kto leciał samolotem np. na wakacje, wie, że kolesie od bagażu na lotniskach katują go na wiele wymyślnych sposobów. Torba Yamahy zniosła to nadspodziewanie dobrze. Przydały się liczne uchwyty oraz plastikowe szyny na spodzie, które zarazem wzmacniają konstrukcję oraz ułatwiają przesuwanie torby. Widać na nich ślady użytkowania, tak jak na gumie, którą zalano szwy w rogach, ale nic ponadto. Swoją solidność potwierdziły plastiki, w których zamocowano gumowane kółka. Dzięki plastikowej podpórce z funkcją uchwytu po stronie kółek torba sama stoi. Cieszą wzmacniane plastikowymi panelami górne ściany oraz foliowa wyściółka (bo łatwo ją umyć – to ważne po powrocie z wypadu w teren). Solidność wykonania na piątkę. Niestety, ten sielski obrazek psują wady: brak paska na ramię (spróbuj ją wtaszczyć na trzecie piętro bez windy) oraz przypinanej wycieraczki stopy, która ułatwiłaby przebieranie się np. na poligonie. Żądanie ich w torbie za 750 zeta nie powinno dziwić. Te dwa niedociągnięcia obniżają ocenę o jedno oczko.    

Cena: 750 zł
 
 

Tagi: testy akcesoriów | Yamaha Racing

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij