Motocykl poleca:

Zipp Triad2

Poleć ten artykuł:

Ten skuter to niezły szpaner. Wygląda fajnie i dynamicznie, a jego sercem jest oszczędny i dość dynamiczny czterosuwowy silnik.

Zobacz całą galerię

Popularny miejski skuter wcale nie musi być nudny. Zipp Triad2 dowodzi tego bardzo wyraźnie. Do jego wyglądu naprawdę trudno się przyczepić. Dynamiczną linię, która spodoba się młodzieży, podkreślają spory reflektor oraz efektowne lakierowanie. Przy zakupie Zippa dostaniecie metalowe nakładki na podesty. Na pewno nie podnoszą one osiągów skutera, wygląd zaś – na pewno tak. Miejsca za kierownicą jest w sam raz. Być może nieco narzekać będzie dziadek jadący na ryby, ale nastolatek je pochwali. Obszerna kanapa zapowiada, że nie będzie powodów do narzekania na komfort.

Triada2 nie wyposażono w żadne ekstrasy. Wszystko podporządkowano kwestii kosztów. Dlatego ten skuter kosztuje 4399 zł. W kokpicie – standardowo w tej klasie – jest tylko prędkościomierz, zegar i zestaw najbardziej niezbędnych kontrolek. Pod kanapą schowek, w którym z trudem zmieści się większy otwarty kask. Kto będzie woził spore zakupy, doceni zamykany na kluczyk topcase, stanowiący wyposażenie standardowe. W nim na pewno nie zabraknie miejsca na kask.

 

Niech nikogo nie zmyli efektowny wydech a la sportowe dwusuwy. Sercem Triada jest maleńki czterosuwowy silniczek. Trudno uznać go za tytana mocy i nie da się go niskim kosztem stuningować, tak jak proste dwusuwy. Jego ogromna zaletą jest za to niskie zużycie paliwa, co przy rosnących cenach bezołowiówki na pewno ma duże znaczenie.

Tagi: test | ZIPP

Oceń artykuł:

--

Motocykl OnlinePorady dla motocyklistów

Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów Porady dla motocyklistów
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij