Producent obiecuje: Buty o cechach sportowych i turystycznych. Zaletą wersji GTX jest wodoodporna membrana Gore-Tex. Pumy mają rozbudowany ochraniacz pięty, usztywniony czubek, ochraniacz piszczeli, wymienne slidery w komplecie. Zapięcie to zamek błyskawiczny.
Sprawdziliśmy: Zanim zacząłem jeździć w Pumach, byłem przyzwyczajony do luźnych i bardzo wygodnych Dayton, mających – co tu dużo mówić – kształt i wygląd gumiaków. Z Pumami sprawa wygląda całkiem inaczej. Buty są bardzo wąskie w stopie i mają niskie podbicie, dlatego warto poświęcić trochę czasu na przymiarkę. Na dodatek okazało się, że musiałem wziąć buty o numer większe niż zwykle. Ponieważ moje nogi przypominają patyki, cholewka niezbyt dobrze przylega do goleni. Jeśli jeżdżę w kombinezonie, nie mam problemu z włożeniem nogawki w cholewkę. Jeśli włożę spodnie turystyczne, cholewka jest trochę za luźna. Ponieważ Pumy są butami sportowoturystycznymi, chodzenie w nich nie jest problemem, choć nie odważyłem się nich na całodniowe zwiedzanie Wenecji.
Zamek ma dodatkowe uszczelnienie.
Dla patyczaków przydałaby się regulacja szerokości cholewki.
![]() |
Cena: 995 zł |
|
Komentarze
~Motocykl Online, 2015-02-04 09:12:48
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?