[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Uwaga na hamulce!

Pomarańczowi ogłaszają akcję serwisową! Wadliwy tłoczek przedniej pompy hamulcowej montowanej w KTM-ach z rodziny Duke, może prowadzić do awarii układu.

KTM, Brembo, akcja serwisowa, Duke, 1290, 690 GT, Super Duke

690 Duke R, 1290 Super Duke R, 1290 Super Duke R Special Edition (produkowane od 2015 r.) oraz 1290 Duke GT (od 2016 r.) to maszyny, które koniecznie muszą stawić się do najbliższego autoryzowanego serwisu KTM-a. A wszystko za sprawą usterki, która może pojawić się w układzie hamulcowym. Istnieje prawdopodobieństwo, że tłoczki przedniej radialnej pompy hamulcowej Brembo montowane w tych motocyklach, w ekstremalnych sytuacjach mogą ulec uszkodzeniu. Nawet ostre hamowanie (szczególnie z użyciem ABS-u) może skończyć się poważną awarią układu czego efektem będzie całkowity brak hamulców!

Wymiana tłoczka, jest możliwa tylko i wyłącznie w autoryzowanym serwisie KTM-a. Naprawa potrwa nie dłużej niż 1,5 godziny i oczywiście jest darmowa. Najbliższego dealera znajdziesz na stronie: http://www.ktm.com/dealer/

Warto dodać, że ten problem nie dotyczy tylko KTM-a. Dotknął on również Aprilię, Ducati i MV Agustę. Marki te korzystają z tych samych radialnych pomp Brembo z tłoczkiem o śr. 15 mm i 16 mm (montowane w latach od 2015 do 2017).

REKLAMA

Zobacz również:
Najważniejsza jest dyńka. Jeśli tam jest poukładane, nic nie może cię złamać. Kamil wkręcił się w quady. I to mu wychodzi na zdrowie.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij