Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Uwaga na hamulce!

Pomarańczowi ogłaszają akcję serwisową! Wadliwy tłoczek przedniej pompy hamulcowej montowanej w KTM-ach z rodziny Duke, może prowadzić do awarii układu.

KTM, Brembo, akcja serwisowa, Duke, 1290, 690 GT, Super Duke

690 Duke R, 1290 Super Duke R, 1290 Super Duke R Special Edition (produkowane od 2015 r.) oraz 1290 Duke GT (od 2016 r.) to maszyny, które koniecznie muszą stawić się do najbliższego autoryzowanego serwisu KTM-a. A wszystko za sprawą usterki, która może pojawić się w układzie hamulcowym. Istnieje prawdopodobieństwo, że tłoczki przedniej radialnej pompy hamulcowej Brembo montowane w tych motocyklach, w ekstremalnych sytuacjach mogą ulec uszkodzeniu. Nawet ostre hamowanie (szczególnie z użyciem ABS-u) może skończyć się poważną awarią układu czego efektem będzie całkowity brak hamulców!

Wymiana tłoczka, jest możliwa tylko i wyłącznie w autoryzowanym serwisie KTM-a. Naprawa potrwa nie dłużej niż 1,5 godziny i oczywiście jest darmowa. Najbliższego dealera znajdziesz na stronie: http://www.ktm.com/dealer/

Warto dodać, że ten problem nie dotyczy tylko KTM-a. Dotknął on również Aprilię, Ducati i MV Agustę. Marki te korzystają z tych samych radialnych pomp Brembo z tłoczkiem o śr. 15 mm i 16 mm (montowane w latach od 2015 do 2017).

Zobacz również:
Na widok tego auta Yamahy, pozbieraliśmy szczęki z podłogi. 
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij