[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil klombik

  • avatar
    zgłoś
    NC700S VS CB 600F Hornet - Początkujący Rider
    A może zwrócisz uwagę na BMW G650 GS? Bardzo oszczędny singiel, 48KM - ogarnialna i przyjazna moc, a przy tym niemały moment obrotowy 60Nm, który zapewni Ci dynamikę jazdy. Motocykl prosty w konstrukcji i formie, ale nie jest mały, przy Twoim wzroście nie powinieneś wyglądać na nim jak goryl na konewce, ma wysokie, komfortowe zawieszenie i bardzo wygodną pozycję za kierownicą, zarówno to i zawieszenie oszczędzi Twój kręgosłup. Motocyklem tym śmiało będziesz mógł poginać przez miasto, wybierając nierównośći w bardzo kulturalny sposób, a jak czasem wpadnie Ci do głowy zjazd z asfaltowej drogi i przejażdżka po lesie, to ten motocykl da Ci taką możliwość, jest też jego bardziej offroadowa wersja SERTAO. No i wizualnie jest ładny. Owiewek u niego wiele nie uświadczysz, więc coś ze stylistyki nakeda ma ;-) ale symboliczna szyba jest. No i to BMW, a oni wiedzą jak dopieścić klienta.
    klombik, 2012-05-03 16:38:44
  • avatar
    zgłoś
    Co wybrać ze 125 cc ?
    Kwestia jest chyba tego typu, że w motocyklach tej klasy nie doświadczysz różnorodności mocy, czy osiągów, motocykle te z reguły nie są wielkimi maszynami, więc może najrozsądniej byłoby wybrać taki motocykl, na którym będzie najwygodniej śmigać, postawić tutaj na komfort i ergonomię. No i faktycznie na prowadzenie wychodzi Varadero. Co do przebiegu, no to jest jednak Honda, a co Honda to Honda :) silniki mają naprawdę solidne i jeżeli serwisowanie było okej, to te większe przebiegi w ogóle nie powinny być odstraszające :)
    klombik, 2012-05-04 16:24:26
  • avatar
    zgłoś
    Prosze o pomoc przy doborze modelu pierwszego motocyklu
    Zgadzam się z Goralem. Honda CB500 za te 6-7 tyś znajdziesz sztukę z owiewką, a nakeda w b. dobrym stanie to już na pewno, a przy tym pojeździsz tym motocyklem długi czas. Jeżeli lubisz sportowy wygląd, no to znów kolega Goral ma rację, Suzuki GS500 z owiewką będzie OK, a pozycja za sterem też jest OK, nie będziesz miał ochoty po 200km wymienić tyłka. Jak MOTOCYKL testował nową Hondę CBR 250 i Kawasaki Ninja 250, to autor napisał myśl, która bardzo mi się spodobała, że "możesz wyciskać ostatnie poty z tych maszyn i mieć masę frajdy, ale przy tym nie przekraczając granic". No i w jakimś stopniu może się to odnieść to tych pięćsetek, choć może w naciągany sposób :) ale to 50-60 KM nie wprawi Cię w zakłopotanie i nie powinno przysporzyć problemów, ale i ta moc się nie zmarnuje, co miałoby miejsce przy np 100konnym fazerze.
    klombik, 2012-05-04 16:36:58
  • avatar
    zgłoś
    Wymiana Tłumika
    Cześć,
    jakie skutki(te negatywne i pozytywne) ma zmiana oryginalnego fabrycznego tłumika, na akcesoryjny przelotowy tłumik dostępny na rynku? Chodzi o 20-konny singiel. Tak sobie myślę, że jak zmieni się tłumik na przelotowy, to spada kompresja wsteczna i silniczek słabiej sapie. Liczę na jakąś fachową opinię. Pozdrawiam :-)
    klombik, 2012-05-06 22:22:23
  • avatar
    zgłoś
    Pierwszy motocykl, i 150 pytań.
    Witaj!
    No co tu dużo mówić, mnóstwo było artykułów na temat każdego z tych motocykli na tym czy innym konkurencyjnym portalu. Kwestia jest tego typu, że praktycznie wszystkie motocykle oferują Ci to czego szukasz i sprawa się ogranicza do tego, żebyś Ty z całej oferty rynkowej wybrał egzemplarz w jak najlepszym stanie technicznym, czy to będzie kawasaki er-5, czy suzuki gs 500. Na tym etapie, na którym jesteś, każdy z tych motocykli będzie odpowiedni. Ale moja mała rada może być taka, żebyś skoncentrował się na GS500, ma lepsze hamulce od er-5, co prawda kawasaki ma tam niby lepszy silnik, troszkę więcej mocy(chociaż ja tam zawsze uważam, że najważniejszy jest prawidłowy stan techniczny jeżeli chodzi o osiągi), ale hamulce w er-5 nie uważa się za najlepsze, więc jeżeli przytrafi Ci się sytuacja awaryjna(czego Ci nie życzę ) to na GS500 nie zdziwisz się tak bardzo jakbyś się zdziwił na er-5. A to kilka KM mocy różnicy Ci nie zrobi, a pojeździsz długo. A o zxr400 nic Ci nie powiem :) Pozdro.
    klombik, 2012-05-13 21:50:31
  • avatar
    zgłoś
    Pierwszy motocykl, i 150 pytań.
    No i byłoby miło gdybyś te 5 tysięcy miał, ale to nie reguła. :)
    klombik, 2012-05-13 21:54:50
  • avatar
    zgłoś
    Pierwszy motocykl, i 150 pytań.
    powiedział:
    "Znaleźć dobrego GS'a to jak znaleźć uczciwego polityka"
    to stwierdzenie można przypiąć do wielu, wielu motocykli. Jak masz kasę to znajdziesz dobry egzemplarz ;)
    - główka ramy, czy płynnie kierownica idzie od lewej do prawej bez przeskoków
    - ślady wycieków na silniku
    - posłuchać jak pracuje
    - luzy tylnego koła, wahacza, przecieki na lagach
    - elektryka, sprawdzić wszystkie przełączniczki
    - papiery oczywiście
    - zębatka, łańcuch, opony, przewody hamulcowe
    generalnie to wszystko trzeba sprawdzić, wszelkie ślady gleby itd...
    wszystko ma wpływ na cenę końcową
    klombik, 2012-05-14 21:47:06
  • avatar
    zgłoś
    Pierwszy motocykl, i 150 pytań.
    Nie, wymiana rozrządu nie, ale regulacja byłaby wskazana, zwłaszcza przy dużym przebiegu. No chyba, że masz czarno na białym napisane, że w super extra serwisie była niedawno robiona regulacja zaworów zgodnie ze wszystkimi zaleceniami producenta no to możesz odpuścić, ale np olej zmień i filtr oczywiście, tak dla bezpieczeństwa, filtr powietrza zobacz w jakim stanie też. Co do napędu, no każdy producent ma tam swoje okresy ustalone co ile powinno się to robić, zobacz w jakim stanie jest łańcuch, zębatka przy tylnym kole, jak zmieniasz zębatkę z tyłu to przyzwoicie by było wymienić też łożyska. z zębatką zdawczą trochę więcej zachodu, bo generalnie jej nie widać, bo jest za osłonką najczęściej. No ale faktycznie to 40 tyś km przebiegu, to może motywować, żeby rozebrać trochę sprzęta i zobaczyć w jakim jest stanie, jak kiepsko, no to do wymiany, ale licz się z kasą.
    klombik, 2012-05-16 20:06:47
  • avatar
    zgłoś
    Pierwszy motocykl
    BMW F650GS, Yamaha MT-03, Yamaha XT660, Suzuki Freewind 650, Honda Transalp.

    klombik, 2014-01-13 14:41:58
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij