[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Strefa BMW

Używany BMW R 1200 GS chłodzony cieczą: coś dla turystów

Czy 50 000 km to dużo dla BMW R 1200 GS z silnikiem chłodzonym cieczą? Popularny "duży GS" w dziale Motocykl używany.

Custom bike: BMW K 1600 GTL

Nie pierwszy to już raz, gdy niemiecki motocykl trafia w ręce japońskich customizerów. Sztuka zbudowana na bazie turystyka K 1600 GTL rzuca na kolana!

Używany BMW S 1000 RR - Przecinak z krwi i kości

Gdy ujrzał światło dzienne, od razu, i to wyraźnie, przebił konkurencję osiągami. Ale czy w parze z tym idzie niezawodność? Zwłaszcza jeśli koła nawinęły 50 000 km?

Dwu-, trzy- i czterocylindrowe roadstery: BMW R 1200 R, Honda CB 1000 R, Triumph Speed Triple

Trzy sposoby na roadstera z buntowniczym charakterem: BMW R 1200 R, Honda CB 1000 R i Triumph Speed Triple. Sprawdzamy, który z ich dwu-, trzy- i czterocylindrowych silników sprawdzi się najlepiej. 

Pierwsza jazda BMW R 1200 R

Wciąż ma dwucylindrowego boksera i kratownicową ramę, ale za to przybyło mu sporo elektroniki. Nie pomylisz go jednak z niczym innym, bo charakterystyczna dla marki stylistyka pozostała. Poznajcie BMW R 1200 R.

BMW R 1200 GS po 155 000 km: Wizyta w serwisie

Po tym, jak w 2005 roku pożegnaliśmy się z naszym długodystansowym BMW R 1200 GS, znalazł się na niego kupiec, który nawinął na beemce wiele tysięcy kilometrów. Odwiedziliśmy go w serwisie żeby zobaczyć jak się ma. 

Raport z jazdy BMW S 1000 RR

BMW S 1000 RR: Krótka piłka

W 2009 roku Niemcy przebojem weszli w stawkę litrowych przecinaków. Pięć lat później poszli za ciosem. Zobaczcie, dlaczego konkurencja ma się czego bać w BMW S 1000 RR.

Duże turystyczne enduro: Bez off-roadu nie ma życia!

Podróżne enduro w akcji. Porównujemy cztery z nich i sprawdzamy, jak radzą sobie na różnych nawierzchniach. Zobaczcie, który motocykl wygrywa nasz ranking.

BMW R 1200 RT, Triumph Trophy 1200 SE, Yamaha FJR 1300 AE: Zemsta w klasie biznes

Pojedynek o tytuł najlepszego turystyka. W teście porównawczym BMW R 1200 RT, Triumph Trophy 1200 SE i Yamaha FJR 1300 AE.

1 ... 7 8 9
STRONA 8 z 9