Bimota DB8

Jego napęd to silnik wydłubany z Ducati Diavela, ale w odróżnieniu od oryginału, w Bimocie jednostka napędowa skrywa się za owiewkami. Groźnego wyglądu sprzęta dopełniają stalowa rama kratownicowa z filigranowymi profilami z aluminium i dziób z dwoma reflektorami. Przednie koło DB8 prowadzi stabilny widelec upside-down Marzocchi, z tyłu zaś zastosowano system Pro-Link Wilbersa.

Dane techniczne

Dane ogólne:
Bimota DB8
Kategoria motocykla:
sportowe
Układ i liczba cylindrów
V 2
Pojemność
1198 cm3
Moc
162 KM
Maks. moment obrotowy
131,0 Nm
Masa
177 kg
Wysokość siedzenia
800 mm
Sport
Komfort
0%
20%
Na co dzień
Na wakacje
0%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
80%
20%

Testy motocykli marki Bimota

Bimota Tesi 2D 2004 Testy 20 sierpnia 2009, 10:17

Bimota Tesi 2D 2004

Gdy przed metą toru Assen odkręciłem gaz na wyjściu z szykany na prostą, po raz kolejny zaskoczyło mnie, z jaką łatwością przychodziło to lekkiemu dwucylindrowcowi. Okazało się, że przede mną pędził jeździec, którego – byłem pewien – zobaczę dopiero po zakończeniu jazdy. Był to świetny zawodnik, znający tor, jadący klasycznym motocyklem sportowym o mocy znacznie większej niż skromne 84 KM, którymi dysponował chłodzony powietrzem V2 Ducati z dwoma zaworami na cylinder.

Bimota DB6 Delirio Testy 14 kwietnia 2009, 13:28

Bimota DB6 Delirio

Ten motocykl uzależnia. Im dłużej mu się przyglądasz, tym jesteś pewniejszy – ten bike jest piękny. Gdy tylko się nim przejedziesz, jesteś pewien, że zrobisz wszystko, by przejechać się nim po raz kolejny.

Bimota DB7 Testy 28 sierpnia 2008, 14:18

Bimota DB7

Geniusz i szaleństwo – Bimoty, które powstały przed 2000 rokiem, miały obie te cechy. Dzisiaj ta uruchomiona ponownie przed pięcioma laty firma uczy się łączyć piękno i funkcjonalność.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki Bimota

Bimota DB8 Motocykle 18 stycznia 2010, 11:23

Bimota DB8

Bimota zaprezentowałą nowego supersporta. DB8 ma być tańszą alternatywą dla ekskluzywnej DB7.

REKLAMA