[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

KTM 390 Duke

Rozwiń
Dzięki charakterystycznemu designowi oraz singlowi o mocy 44 KM, 390 Duke stał się najlepiej sprzedającą się maszyną klasy 300. Nowy, megaczytelny wyświetlacz TFT i system My Ride (możliwość sprzężenia smartfona z kokpitem motocykla) mają przyciągnąć do salonów młodych ludzi. Funkcje zestawu głośnomówiącego oraz odtwarzacz audio można obsługiwać przełącznikami na kierownicy. Maszynę poddano małemu liftingowi: reflektor o agresywnym designie zamiast żarówek ma teraz diody LED, pojemność zbiornika paliwa wzrosła z 11 do 13,4 litra, a tylny stelaż ramy został do niej przykręcony. Ponadto Austriacy poprawili hamulce, które krytykowano za skłonność do fadingu: zacisk hamulcowy na przednim kole wgryza się teraz w tarczę powiększoną z 300 do 320 mm.

Dane techniczne

Dane ogólne:
KTM 390 Duke
Kategoria motocykla:
nakedy
Układ i liczba cylindrów
jednocylindrowy
Pojemność
373 cm3
Moc
44 KM
Maks. moment obrotowy
35,0 Nm
Masa
148 kg
Ładownośc
187 kg
Wysokość siedzenia
800 mm
Prędkość maksymalna
160 km/h
Sport
Komfort
20%
20%
Na co dzień
Na wakacje
20%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
40%
20%

Testy motocykli KTM 390 Duke

Test KTM 390 Duke: przepis na miasto Testy 13 listopada 2013, 14:38

Test KTM 390 Duke: przepis na miasto

W ramę „125” zamontuj mocniejszy silnik i wypasione zawieszenia – oto sprawdzony przepis na małego i lekkiego wymiatacza.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki KTM

Motocykle prototypowe, koncepcyjne Różne 29 kwietnia 2018, 09:00

Wyczekane smakuje najlepiej: TOP 5 prototypów

Oto 5 najbardziej oczekiwanych, motocyklowych prototypów. 

KTM Freeride E-XC Różne 16 kwietnia 2018, 11:36

KTM Freeride E-XC - elektryczne enduro nowej generacji

Elektryczne enduro od KTM-a drugiej generacji nie jest rewolucją, jest natomiast krokiem we właściwą stronę. Więcej mocy i pojemniejsza bateria to tylko dwie ze zmian.

KTM 790 Duke - prototyp Motocykle 9 listopada 2016, 10:24

KTM 790 Duke - prototyp

Po raz pierwszy w historii KTM skonstruował dwucylindrowy rzędowy silnik! Na dobry początek trafi on do ostrego nakeda - na razie Duke 790 jest prototypem.

REKLAMA