MV Agusta F4

Rozwiń
Jedna seria, trzy motocykle: F4, F4R, F4RR. Sportowe geny mają wszystkie, ale im więcej R w nazwie, tym więcej tych genów, bardziej wypasione wyposażenie i wyższa cena. Pod nazwą F4 RR kryją się m.in. elektronicznie regulowane zawieszenia Öhlinsa, amortyzator skrętu i tytanowe korbowody. Ciut uboższe wersje F4R i F4 dzielą z najbogatszą (wbrew obowiązującej modzie) poprowadzony pod zadupkiem wydech zakończony czterema lufami, kute felgi, ABS i tylne światło. Jednak to, co najważniejsze, kryje się w widelcu i zawieszeniach. Tutaj z daleka widać różnice między wersjami: regulowany widelec Marzocchi i amortyzator Sachsa w F4, podzespoły Öhlinsa w modelu R oraz Öhlinsa z najwyższej półki z elektroniczną kontrolą w RR. Za najbardziej wypasioną wersję trzeba też najwięcej zapłacić – 110 040 zł.

Dane techniczne

Dane ogólne:
MV Agusta F4
Kategoria motocykla:
sportowe
Układ i liczba cylindrów
rzędowy, cylindrów: 4
Pojemność
998 cm3
Moc
195 KM
Maks. moment obrotowy
111,0 Nm
Masa
205 kg
Wysokość siedzenia
830 mm
Prędkość maksymalna
291 km/h
Sport
Komfort
0%
20%
Na co dzień
Na wakacje
0%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
60%
20%

Testy motocykli MV Agusta F4

MV Agusta F4 1000 S 2004 Testy 13 sierpnia 2009, 13:27

MV Agusta F4 1000 S 2004

Pierwszy powiew wiosny przyniósł nie tylko miłe ciepło, ale także donośny gang silnika MV Agusta F4 1000 S. Tylko u nas raport z jazdy maszyną, która na pewno stanie się marzeniem wielu.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki MV Agusta

MV agusta F4 z ABS-em Motocykle 17 kwietnia 2013, 13:54

MV agusta F4 z ABS-em

Topowy superbike od MV Agusty dostał w tym roku dwukanałowy ABS.

REKLAMA