Bimota DB7

Inżynierom z Rimini udało się skomponować dla kupionego w Ducati silnika V2 Testastretta znacznie lepsze otoczenie niż jego twórcom. Jednostkę napędową ulokowano w kratownicowej ramie z elementami z frezowanego aluminium. Ponieważ DB7 ma zupełnie inny wydech oraz nowy airbox, trzeba było sięgnąć po nowe mapy zapłonu. Wyszło perfekcyjnie: powyżej 3000 obr/min V-twin pracuje liniowo, tzn. rozwija moc w sposób jak najbardziej obliczalny.

Dane techniczne

Dane ogólne:
Bimota DB7
Kategoria motocykla:
sportowe
Układ i liczba cylindrów
V 2
Pojemność
1099 cm3
Moc
154 KM
Maks. moment obrotowy
118,0 Nm
Masa
186 kg
Wysokość siedzenia
810 mm
Prędkość maksymalna
275 km/h
Sport
Komfort
0%
20%
Na co dzień
Na wakacje
0%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
80%
20%

Testy motocykli Bimota DB7

Bimota DB7 Testy 28 sierpnia 2008, 14:18

Bimota DB7

Geniusz i szaleństwo – Bimoty, które powstały przed 2000 rokiem, miały obie te cechy. Dzisiaj ta uruchomiona ponownie przed pięcioma laty firma uczy się łączyć piękno i funkcjonalność.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki Bimota

Bimota DB8 Motocykle 18 stycznia 2010, 11:23

Bimota DB8

Bimota zaprezentowałą nowego supersporta. DB8 ma być tańszą alternatywą dla ekskluzywnej DB7.

Bimota Diavolo Rosso Motocykle 25 listopada 2009, 14:47

Bimota Diavolo Rosso

Specjalna edycja DB7 od ArthaWorks. Wyjątkowo piękna i...wyjątkowo droga.

REKLAMA