BMW K 1300 S

Pierwsza beemka z mocno pochylonym do przodu czterocylindrowcem i przednim zawieszeniem Duolever zadebiutowała w roku 2005. Duolever, tak jak montowany w bokserach Telelever, oddziela funkcje prowadzenia oraz resorowania koła, co świetnie działa podczas hamowania. Mocny silnik o pojemności 1293 cm3 ma suchą miskę olejową, świetny gang, ale w środkowym zakresie obrotów dość mocno wibruje.

Dane techniczne

Dane ogólne:
BMW K 1300 S
Kategoria motocykla:
sportowe, uniwersalne
Układ i liczba cylindrów
rzędowy, cylindrów: 4
Pojemność
1293 cm3
Moc
175 KM
Maks. moment obrotowy
140,0 Nm
Masa
254 kg
Wysokość siedzenia
790 mm
Prędkość maksymalna
285 km/h
Sport
Komfort
40%
20%
Na co dzień
Na wakacje
60%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
60%
20%

Testy motocykli marki BMW

BMW S 1000 XR Testy 20 października 2020, 06:24

BMW S 1000 XR, czyli teleport na dwóch kołach

Na początku jarałem się jak mały Kazio – wydawało mi się, że w postaci BMW S 1000 XR znalazłem maszynę do teleportacji. Jednak im głębiej w las, tym więcej drzew...

BMW F 850 GS vs BMW R 1250 GS Testy porównawcze 12 kwietnia 2020, 13:37

Duży, czy mały? BMW F 850 GS vs BMW R 1250 GS

BMW F 850 GS pozostaje w długim cieniu większego brata BMW F 1250 GS. Sprawdzamy czy słusznie.

Test turystycznych enduro 2019 Testy porównawcze 9 października 2019, 14:02

Wielki test dużych turystycznych enduro

Współczesne, wszystkomające turystyczne en­duro nie należą do tanich - coś za coś. Dlatego oprócz pięciu nowych motocykli wzięliśmy do testu o połowę od nich tańsze używane BMW R 1200 GS z 2009 roku. Co z tego wynikło?

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki BMW

Automatyczne skrzynie biegów – w domu bez klamek Technika 18 maja 2011, 18:55

Automatyczne skrzynie biegów – w domu bez klamek

Motocykle z automatyczną skrzynią biegów? Wielu bikerów uśmiechnie się z politowaniem na to hasło, bo to przecież utrata kontroli nad maszyną. A jednak ci kolesie grubo się mylą.

Porównanie układów ABS Technika 19 marca 2010, 16:22

Porównanie układów ABS

Coraz więcej producentów montuje ABS w coraz większej liczbie modeli. Mają go już nawet niektóre przecinaki i cruisery. Na dodatek jakość ABS-ów stale się poprawia.

REKLAMA