Wybrany model:

BMW S 1000 RR
Wygląda na to, że w BMW skupili się na prototypie HP4 Race bazującym na pełnowymiarowej ramie grzbietowej wykonanej z karbonu, dlatego przed sezonem 2017 flagowy przecinak BMW niewiele się zmienił – dostał dynamiczną kontrolę trakcji (DTC) w standardzie oraz ABS na zakręty w opcji. HP4 to gotowa wyścigówka. Z karbonu jest rama, ale też owiewki i koła. Silnik pochodzi z S 1000 RR, a elektronika i hamulce z WSBK.Testy motocykli BMW S 1000 RR
-86d10fd06284e70d00a877fe4c87c93c.jpg)
Używany BMW S 1000 RR - Przecinak z krwi i kości
Gdy ujrzał światło dzienne, od razu, i to wyraźnie, przebił konkurencję osiągami. Ale czy w parze z tym idzie niezawodność? Zwłaszcza jeśli koła nawinęły 50 000 km?

BMW S 1000 RR: Krótka piłka
W 2009 roku Niemcy przebojem weszli w stawkę litrowych przecinaków. Pięć lat później poszli za ciosem. Zobaczcie, dlaczego konkurencja ma się czego bać w BMW S 1000 RR.
-09dac4c62a5cf4104ff343f6117ddaf8.jpg)
BMW S 1000 RR: Superbike na torze żużlowym
Operacja „zryty beret” – plan gry: po pierwsze znaleźć zawodnika i tor żużlowy, po drugie zmierzyć czas okrążenia na motocyklu o mocy większej niż 180 KM. Wykonać!
Wiadomości dotyczące marki BMW

Nowy MOTOCYKL 1/2012 już w sprzedaży!
Nowe wydanie MOTOCYKLA już od dziś w sprzedaży! A w nim testy świeżutkich nowości, porównanie trzech roadsterów i test 9 dwuchęściowych kombinezonów skórzanych.

Motocykl kontra samochód - kto wygra tym razem?
BMW S1000RR w krótkim wyścigu z Porsche 911 GT3. Kto wygra tym razem w odwiecznym starciu auto vs. moto?

BMW S1000RR jeszcze poprawione na 2012
Zwycięzca wielu porównań Superbike'ów jeszcze bardziej poprawiony. Jak się okazuje najlepszy też może mieć wady. Pełna galeria zdjęć BMW S1000RR 2012.






-f31a0d265d2a10a33a2062af96382259.jpg)
