Ducati Diavel Strada

Diavela napędza V2 z „1198”, który moc 162 KM. Jest on jednym z najbardziej nadających się do śmigania po winklach muscle bike’ów, jakie do tej pory wyprodukowano, a przyspieszenia na prostych chcą wyrwać ręce z ramion. Ukłonem w stronę turystów jest Diavel Strada. Wyposażony w szybę, podgrzewane manetki, turystyczną kanapę, sakwy i oparcie pasażera szuka powodzenia przede wszystkim w USA.

Dane techniczne

Dane ogólne:
Ducati Diavel Strada
Kategoria motocykla:
nakedy, choppery i cruisery, turystyczne
Układ i liczba cylindrów
V 2
Pojemność
1198 cm3
Moc
162 KM
Maks. moment obrotowy
128,0 Nm
Masa
225 kg
Wysokość siedzenia
770 mm
Sport
Komfort
40%
20%
Na co dzień
Na wakacje
20%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
80%
20%

Testy motocykli marki Ducati

Ducati Multistrada V4 Raport z jazdy 29 kwietnia 2021, 08:43

Ducati Multistrada V4 - pierwsza jazda, opinia, cena, wady, zalety

Multistrada V4 to nie jest lekko zmieniona Multistrada 1260. to rewolucja! Ducati stworzyło zupełnie nowy motocykl, który łączy dziki charakter z łagodnymi cechami. A to oznacza największą w historii modelu uniwersalność. Nijakość? Nic z tych rzeczy! silnik V4 wzbudza emocje i zachwyt.

Ducati Scrambler Testy porównawcze 24 listopada 2020, 06:23

Ducati Scrambler Icon Dark vs Ducati Scrambler 1100 Sport Pro [test porównawczy]

Jazda dowolnym Scramblerem Ducati na bank poprawi ci humor. Pozostaje pytanie, który model wybrać? Porównujemy najtańszego Icona Dark z największym i najdroższym 1100 Sport Pro.

Ducati Multistrada Enduro 2018 vs 2019 Testy porównawcze 23 lutego 2020, 06:50

Test Ducati Multistrada Enduro - stara kontra nowa

Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro i Multistrada 1260 Enduro tylko na pierwszy rzut oka wyglądają na identycznie. Jednak pozory mylą - Ducati za pomocą kilku zmian stworzyło lepszy motocykl.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki Ducati

Ducati Multi... Hyperstrada i Diavel Strada w 2013? Motocykle 16 listopada 2012, 15:16

Ducati Multi... Hyperstrada i Diavel Strada w 2013?

Ducati pokazało kilka ciekawych motocykli na EICMA w Mediolanie. Czy turystyczny Diavel i Hypermotard znajdą odbiorców.

REKLAMA