Kawasaki VN 900 Custom

Tylny zawias tego cruisera udaje sztywną ramę. Dzięki sztywno zestrojonemu podwoziu jeździ się stabilnie i spokojnie, czyli tak jak na cruiserze jeździć się powinno. W wersji Special Edition elementy, które w wersji Classic błyszczą chromem, pokryto elegancką czernią. Custom ma jeszcze więcej czerni, do tego przednie koło w rozmiarze 21 cali (zamiast 16) i bardziej pochylony widelec.

Dane techniczne

Dane ogólne:
Kawasaki VN 900 Custom
Kategoria motocykla:
choppery i cruisery
Układ i liczba cylindrów
V 2
Pojemność
903 cm3
Moc
48 KM
Maks. moment obrotowy
77,0 Nm
Masa
278 kg
Ładownośc
180 kg
Wysokość siedzenia
685 mm
Prędkość maksymalna
154 km/h
Sport
Komfort
60%
20%
Na co dzień
Na wakacje
40%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
40%
20%

Testy motocykli Kawasaki VN 900 Custom

Harley-Davidson Sportster 883 L SuperLow, HONDA Shadow 750 C, KAWASAKI VN 900 Custom, TRIUMPH Speedmaster – test Testy porównawcze 15 stycznia 2012, 09:56

Harley-Davidson Sportster 883 L SuperLow, HONDA Shadow 750 C, KAWASAKI VN 900 Custom, TRIUMPH Speedmaster – test

By dawać radość z jazdy, cruiser nie musi mieć 1,5-litrowego pieca. Nie trzeba więc wora banknotów, by turlać się w pięknym stylu. Obok Hondy Shadow 750 C i Kawasaki VN 900 Custom w szranki stają nowy H-D Sportster 883 L SuperLow i nieco zmieniony Triumph Speedmaster.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki Kawasaki

Kawasaki Vulcan H2 Motocykle 21 grudnia 2020, 14:18

Kawasaki Vulcan H2. Czy Zieloni wrócą do segmentu cruiserów?

Najwyższy czas, by Kawasaki, za przykładem Hondy, uzupełniło ofertę model z silnikiem z H2.

kawasaki hybrid patent Newsy 11 grudnia 2020, 17:04

Kawasaki pracuje nad niezwykłą hybrydą z elektronicznym boosterem

Kawasaki, inaczej niż każą trendy, nie zamierza tworzyć motocykla stricte elektrycznego. 

Meguro K3 Newsy 9 grudnia 2020, 10:56

Meguro – ekskluzywna marka Kawasaki, pojawi się już wiosną!

Meguro, zapomniana marka motocykli, która w latach 60. XX w. ściśle związana była z Kawasaki, powraca. 

REKLAMA