Kawasaki W 800 Special Edition

Niezmieniony pod względem technicznym W 800 także w tym sezonie będzie grał rolę fabrycznie nowego oldtimera (chociaż zasilanego wtryskiem). Pomijając krótszy rozstaw osi, podwozie bazuje na poprzedniku W 650. „800” generuje moc maksymalną 48 KM. Długoskokowy, czterozaworowy silnik ma rozrząd napędzany wałkiem królewskim i bardzo wcześnie osiąga maksymalny moment obrotowy.

Dane techniczne

Dane ogólne:
Kawasaki W 800 Special Edition
Kategoria motocykla:
nakedy, klasyczne
Układ i liczba cylindrów
rzędowy, cylindrów: 2
Pojemność
773 cm3
Moc
48 KM
Maks. moment obrotowy
62,0 Nm
Masa
217 kg
Ładownośc
183 kg
Wysokość siedzenia
790 mm
Prędkość maksymalna
170 km/h
Sport
Komfort
40%
20%
Na co dzień
Na wakacje
40%
20%
Ekonomiczny
Luksusowy
40%
20%

Testy motocykli Kawasaki W 800 Special Edition

Harley-Davidson Sportster 883 Roadster, Kawasaki W 800 Special Edition, Moto Guzzi V7 Special, Triumph Bonneville T100 - test klasyków 2012 Testy porównawcze 8 listopada 2012, 11:10

Harley-Davidson Sportster 883 Roadster, Kawasaki W 800 Special Edition, Moto Guzzi V7 Special, Triumph Bonneville T100 - test klasyków 2012

Gdy masz dość kryzysu gospodarczego, pracy i dzisiejszego świata, gdy czujesz, że musisz wyrwać się z kieratu codzienności i odnaleźć spokój – wówczas najlepszą receptą będzie jedna z tych maszyn.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki Kawasaki

Kawasaki Vulcan H2 Motocykle 21 grudnia 2020, 14:18

Kawasaki Vulcan H2. Czy Zieloni wrócą do segmentu cruiserów?

Najwyższy czas, by Kawasaki, za przykładem Hondy, uzupełniło ofertę model z silnikiem z H2.

kawasaki hybrid patent Newsy 11 grudnia 2020, 17:04

Kawasaki pracuje nad niezwykłą hybrydą z elektronicznym boosterem

Kawasaki, inaczej niż każą trendy, nie zamierza tworzyć motocykla stricte elektrycznego. 

Meguro K3 Newsy 9 grudnia 2020, 10:56

Meguro – ekskluzywna marka Kawasaki, pojawi się już wiosną!

Meguro, zapomniana marka motocykli, która w latach 60. XX w. ściśle związana była z Kawasaki, powraca. 

REKLAMA