Kawasaki Z 900

Rozwiń
Silnik napędzający Z 800 przechodzi do historii. Przez cały swój żywot miał problem z kulturą pracy, więc cała nadzieja w następcy. Pracując nad Z 900, kolesie z Kawasaki wzięli warsztat jednostkę napędową z Z 1000 i o prawie 100 cm3 zmniejszyli jej pojemność. Wyszedł z tego silnik o mocy 125 KM, czyli o 12 KM większej od poprzednika, osiąganej przy 9500 obr/min. Ale na tym nie koniec nowego. Ponieważ od powstania modeli H2 w Akashi zapanowała moda na ramy kratownicowe, to i Z 900 dostał gorset ze stalowych rur. Nowa rama jest lekka: waży tylko13,5 kg, a skoro o wadze mowa, to Z 900 w porównaniu do zeta 800 schudł aż o 21 kg, co przekłada się na poręczność, a więc i na radość z jazdy. Model specjalny Performance jest wyposażony między innymi w wydech Akrapoviča.

Testy motocykli Kawasaki Z 900

Triumph Thruxton RS, Kawasaki Z 900 RS CAFE Testy 6 marca 2021, 08:37

Triumph Thruxton RS kontra Kawasaki Z 900 RS Cafe - test porównawczy, pomiary, osiągi

Oba są piękne, oba w podobnym klasycznym stylu. Do pojedynku stają dwa współczesne Cafe Racery: Triumph Thruxton Rs i Kawasaki Z 900 RS Cafe. w tej rywalizacji bardziej od ułamków sekund liczą się emocje.

REKLAMA

Wiadomości dotyczące marki Kawasaki

Akcja serwisowa Kawasaki Z 900 Motocykle 5 grudnia 2017, 15:52

Akcja serwisowa Kawasaki Z 900

Źródełka w USA podają, że ponad 2000 egzemplarzy Z 900 jest dotknięte wadą fabryczną i dlatego została ogłoszona akcja serwisowa.

REKLAMA